نسخه ارزان قیمت Moto X برای کشورهای دیگر عرضه می‌شود

جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
شب گذشته موتورولا رسما از تلفن Moto X خود برای بازار امریکا پرده برداشت، این تلفن قرار است با قیمت 199 دلار و در قالب قرارداد 2 ساله از طریق اپراتورهای مختلف این کشور عرضه شود. Moto X مجهز به سخت افزار متوسطی است که براساس برآورد تحلیل گران قیمت نسخه آزاد و قفل نشده آن حدود 300 دلار خواهد بود. مدیرعامل موتورولا شب گذشته در رابطه با امکان عرضه این تلفن برای بازارهای خارجی صحبت کرد که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

مدیرعامل موتورولا، دنیس وودساید شب گذشته به سی نت گفت که کاملا از نیاز بازار برای تلفن‌های هوشمند با کیفیت و ارزان قیمت مطلع است و می‌داند کاربران بسیاری قصد تهیه Moto X در قالب غیرقراردادی و آزاد را دارند. او اشاره کرد که موتورولا قصد دارد نسخه ارزان قیمت تر این تلفن را برای بازار جهانی آماده کند. تلفنی که از نظر ظاهری و نام و نشان کاملا شبیه به Moto X است و با قیمت کاملا مناسب عرضه می‌شود.

او در ادامه گفت:

ما قصد داریم امکان دسترسی کاربران مختلف به تلفن مقرون به صرفه را میسر کنیم. Moto X برند جدیدی است که ما برروی آن تمرکز کرده‌ایم و محصولات متنوع جدید بسیاری تحت این نام در ماه‌های آینده عرضه خواهیم کرد.

Moto X بازار میانی تلفن‌های هوشمند را نشانه رفته و قرار است با تلفن‌های همچون لومیا 620 یا نکسوس 4 به رقابت بپردازند. حال باید دید که آیا Moto X مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات