تصاویر آیپد 5 نقره‌ای فاش شد

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
یک وب سایت فرانسوی تصاویر جدیدی از آیفون بعدی را منتشر کرده است که طراحی شبیه به آیپد مینی آن را تایید می‌کند. شاسی تبلت در این تصاویر به رنگ نقره‌ای است و استفاده از فناوری پنل لمسی یکسان با آیپد مینی برای باریک‌تر و کوچک‌تر کردن تبلت را نیز تایید می‌کنند.
تبلیغات

در این تصاویر پنل آیپد مینی نیز در کنار آیپد 5 قرار گرفته است، اما مشخص نیست که این پنل مربوط به نسل دوم آیپد مینی است یا نسل فعلی.

تا به امروز تصاویر دو نسخه مشکی و نقره‌ای آیپد بعدی با طراحی مشابه آیپدی مینی فاش شده است.

انتظار می‌رود در آیپد 5، سخت افزار داخلی تبلت نیز ارتقاء یابد و به پردازنده قوی‌تری تجهیز شود، اما احتمالا رزولوشن و نوع صفحه نمایش تغییر نخواهد کرد. گزارش‌های مختلفی وجود دارد که به ضخامت و وزن کمتر برای آیفون 5 اشاره دارند.

آیپد مینی نسل دوم نیز با مشخصات سخت افزاری بروز شده اما ظاهری شبیه به نسل قبل عرضه خواهد شد. این تبلت احتمالا به صفحه نمایش رتینا و پردازنده سریعتری مجهز می‌شود.

مک‌رومرز گزارش کرده که آیپدهای جدید در کنفرانس مجزا از مراسم 10 سپتامبر یا 19 شهریورماه آیفون 5s، معرفی خواهند شد. هنوز تاریخ دقیق معرفی آیپد 5 و آیپد مینی 2 مشخص نشده است.

نظر شما در رابطه با تغییر طراحی آیپد استاندارد و شبیه شدن آن به آیپد مینی چیست؟ طراحی فعلی آیپد را می‌پسندید یا شکل و شمایل شبیه به آیپد مینی را؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات