استارتاپ ویکند با حضور سونی موبایل

یک‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
استارتاپ ویکند که یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiental Education) در سراسر دنیاست، در ۳ روز متوالی، انتهای هفته گذشته در تهران نیز برگزار گردید.
تبلیغات

در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم آمدند و طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کردند، گروه تشکیل دادند و هر گروه ایده ای را اجرا کرد.

افراد شرکت کننده در این رویداد تقریبا 120 نفر بودند. شرکت سونی موبایل نیز به عنوان یکی از حامیان استارتاپ ویکند در این مراسم حضور داشت. این شرکت با هدف حمایت از ایده پردازان و تولیدکنندگان اپلیکشن در حوزه موبایل پا به این عرصه نهاد و جدیدترین محصول خود یعنی Xperia Z Ultra را در اختیار شرکت کنندگان برای اجرای اپلیکشن های آن ها در اختبارشان گذارد.

از ویژگیهای اصلی این تلفن هوشمند فوق باریک می‌توان به نمایشگر ۶.۴ اینچی TRILUMINOS™ Display و موتور پردازش تصویر X-Reality™ ، ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار و ضربه و همچنین پردازشگر چهار‌ هسته‌ای Qualcomm® Snapdragon™ 800 با سرعت ۲.۲ گیگاهرتزی اشاره کرد. کمپانی سونی در این مراسم برای اولین بار از این تلفن فوق هوشمند در داخل کشور پرده برداری کرد و آن را در اختیار کارآفرینان قرار دهد. اگر تمایل دارید تا با گوشی سونی Xperia Z Ultra بیشتر آشنا شوید به نگاه نزدیک زومیت به آن مراجعه نمایید. به زودی بررسی تخصصی و کامل این تلفن خوش ساخت را نیز منتشر خواهیم کرد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی sonymobile.com/ir مراجعه نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات