زمانبدی هوشمندانه سامسونگ علیه مراسم اپل: رونمایی از Galaxy Gear در ۱۳ شهریور

جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
SamMobile، وبلاگی است که به صورت تخصصی، فعالیت‌های شرکت سامسونگ را دنبال کرده و اخبار مهم پیرامون این شرکت را  پوشش می‌دهد. بر اساس گزارش SamMobile، سامسونگ قصد دارد Galaxy Gear، ساعت هوشمند خود را ۱۳ شهریور, یعنی ۶ روز پیش از مراسم اپل معرفی نماید. مشخص است که سامسونگ با این زمانبدی هدف خاصی را دنبال می‌کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر اساس گزارش SamMobile، علاوه بر ساعت هوشمند، سامسونگ قرار است از Galaxy Note III، نسل سوم اسمارت‌فون غول‌پیکر خود با صفحه‌نمایش ۵.۶۸ اینچ نیز پرده‌برداری نماید. زمانبدی سامسونگ برای این رویداد جالب است. در ۱۹ شهریور، یعنی شش روز پس از رویداد سامسونگ، اپل, نسل بعدی آیفون را معرفی خواهد کرد. مراسمی که احتمالاً شامل معرفی آیفون دیگری به نام iPhone 5C نیز خواهد بود.

به نظر می‌رسد، اپل فرصت خوبی در اختیار دارد تا با دعوت رسمی از گزارشگران، توجه‌ها به رویداد سامسونگ را کم‌رنگ کند اما حقیقت ماجرا چیز دیگری است. سامسونگ قصد دارد مراسم اپل را تحت تأثیر قرار بدهد.

سامسونگ در مراسم خود از یک محصول جدید و یک اسمارت‌فون بزرگ رونمایی می‌کند و اپل از همین موضوع آسیب می‌بیند. چرا که بر خلاف سامسونگ، در مراسم اپل، نه خبری از یک محصول نوآورانه است و نه یک اسمارت‌فون با صفحه‌نمایش بزرگ!

البته تنها به این دلیل که سامسونگ قصد دارد یک ساعت هوشمند معرفی کند، نمی‌توان سامسونگ را پیروز این رقابت دانست.

زمانی که اپل قصد داشت آیپد را معرفی کند، مایکروسافت با حرکتی مشابه آنچه سامسونگ قرار است انجام دهد، Slate را معرفی کرد. اما اتفاق خوبی برای مایکروسافت رخ نداد و بعد از گذشت چند سال، مایکروسافت همچنان برای کسب جایگاه بهتر در بازار تبلت تلاش می‌کند. SamMobile در گزارش خود با اشاره به پتنت جدید سامسونگ، ادعا می‌کند که Galaxy Gear قرار است گجتی شبیه به تصویر زیر باشد.

samsung smart watch patent

شما چه‌ فکر می‌کنید؟ آیا سامسونگ موفق می‌شود، مراسم اپل را تحت شعاع محصول جدیدش قرار دهد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات