کاسیو از سری جدید ساعت‌های G-Shock خود پرده برداری کرد

پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
سال گذشته شاهد حضور Casio در صنعت ساخت ساعت‌های مجهز به بلوتوث بودیم که شاید خیلی هوشمند نبودند، اما کاربردی و شیک به نظر می‌رسیدند و به کمک ارتباط بی‌سیم با تلفن هوشمند، می‌توانستند در مورد دریافت ایمیل یا تماس جدید اطلاع رسانی کنند. امسال هم در سالگرد 30 سالگی تولید ساعت‌های G-Shock، کاسیو مدل‌های جدیدتری را عرضه کرده که در ادامه به معرفی‌شان خواهیم پرداخت. سری جدید این محصولات به همراه مجموعه‌ی جدیدی از امکانات و قیمت‌هایی از 199 تا 1100 دلار، به زودی وارد بازار خواهند شد.
تبلیغات

GB-6900B، مدل ارتقا یافته‌ی DW-6900 است که پارسال برای اولین بار به دور مچ مشتریان بسته شد. GB-X6900B نیز برادر بزرگتر آن است که به همراه قابلیت اتصال با بلوتوث و موتور نرم افزاری جدید، قادر به اجرا و کنترل برخی اپلیکیشن‌های تلفن هوشمند، از جمله برنامه‌ی پخش موزیک، تنظیم زنگ هشدار و تایمر معکوس بوده و همچنین بخش اطلاع رسانی‌های آن‌ها نیز بهبود یافته است. در نهایت به XL 6900 می‌رسیم که حدود 10 درصد از DW-6900 بزرگ‌تر است و 130 دلار قیمت دارد.

1

در مورد مدل‌های گران قیمت و لوکس، باید به سری MT-G اشاره کرد که از 900 تا 1100 دلار قیمت گذاری شده‌اند. بدنه‌های جواهر نشان از جنس استیل ضد زنگ و استفاده از مواد مرغوب در ساخت بدنه ساعت و طراحی منحصر بفرد، از جمله دلایل گران بودن قیمت این ساعت‌ها است.

بهترین عملکرد این ساعت‌ها را در کنار آیفون‌های 4S و 5 و گلکسی اس 4 سامسونگ شاهد خواهید بود. همچنین امکانات کنترل علائم حیاتی و مسائل مربوط به سلامتی، از جمله کالری مصرف شده در هنگام حرکت، اندازه‌گیری فشار خون و ... نیز قرار است در ماه‌های آتی در محصولات سری G-Shock افزوده شود.

2

در نهایت باید گفت که این ساعت‌ها بسته به قیمت‌شان می‌توانند کاربردی و مفید واقع شده و شما را همیشه به روز نگه دارند، یا صرفا به عنوان یک ساعت لوکس و زیبا به حساب آیند، اما اگر به دنبال یک ساعت هوشمند تمام عیار هستید، احتمالا باید چند ماهی منتظر بمانید تا ببینیم اپل یا سامسونگ چه در سر دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات