برای اولین بار، بخش موبایل لنوو در زمینه فروش از بخش کامپیوترهای شخصی این شرکت پیشی گرفت

پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی چینی لنوو امروز گزارش مالی خود را منتشر ساخت. نکته جالب در مورد این گزارش مالی افزایش بی سابقه فروش موبایل و تبلت توسط این کمپانی است. طی سالیان دراز، بخش کامپیوترهای شخصی لنوو همواره پیشتاز در امر کسب منافع مالی بوده است، اما انگار قرار نیست اوضاع تا ابد این گونه باشد.
تبلیغات

با ورود گجت‌های هوشمند، بازار کامپیوترهای شخصی نیز با کاهش مشتری روبرو شد. به همین جهت این کمپانی علاوه بر حفظ روند پیشین مبنی بر تولید کامپیوترهای شخصی، وارد بازار گجت‌های هوشمند نیز شده است. در گزارش مالی این شرکت به صراحت عنوان شده که بخش تولید موبایل و تبلت توانسته میزان قابل توجهی از سرمایه را برای این شرکت چینی به ارمغان بیاورد.

اما افزایش میزان فروش موبایل و تبلت به این معنی نیست که این شرکت، به طور کامل تولید و فروش کامپیوترهای شخصی را متوقف کرده است، زیرا میزان فروش کامپیوترهای شخصی نشان می‌دهد که در سه ماهه اخیر، لنوو توانسته بیش از 12.6 میلیون دستگاه کامپیوتر شخصی را در بازارهای جهانی به فروش برساند. این میزان از فروش، حدود 42 درصد از کل سود دریافتی این کمپانی را شامل می‌شود.

بر طبق یک گزارش که به تازگی منتشر شده است، لنوو یکی از چهار تولیدکننده برتر جهان در زمینه تولید گوشی هوشمند محسوب می‌شود و با در اختیار داشتن 4.7 درصد از سهم بازار، پس از ال‌جی در مقام چهارم قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات