با این نرم‌افزار تبلت اندرویدی خود را به کروم‌کست تبدیل کنید

چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
گوگل نرم‌افزاری برای تبلت ارائه کرده است تا از طریق آن بتوانید تبلت قدیمی خود را به کروم‌کست تبدیل کنید.
تبلیغات

گوگل چندی پیش از ابزار کوچک، ارزان، اما کارمد به نام کروم‌کست پرده برداشت که ازطریق تلفن یا تبلت کنترل شده و ویدیوهایی که در مرورگر کروم این ابزارها پخش می‌شد را به صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون منتقل می‌کرد. اما اگر شما یک تبلت قدیمی اندرویدی دارید که دارای خروجی HDMI است، می‌توان آن را به کروم‌کست بدل کنید.

نرم افزار CheapCast تبلت قدیمی اندرویدی شما را به کروم کست تبدیل می‎کند. نرم افزارهای بسیاری وجود دارند که ازطریق آن‌ها قادر به ارسال تصاویر از تبلت به تلویزیون هستید، اما اپلیکیشن CheapCast، ابزار اندوریدی شما را به یک کروم کست بدل می‌کند، البته به شرطی که آن ابزار دارای خروجی HDMI باشد.

برای این کار ابتدا، نرم افزار CheapCast را از گوگل پلی دریافت کرده و سپس روی تبلتی که قرار است نقش کروم کست را بازی کند، و همچنین ابزاری که قرار است آن را کنترل کند نصب کنید. سپس تبلت را ازطریق خروجی HDMI به تلویزیون یا مانیتور مورد نظر خود متصل کنید و در نهایت نیز نرم افزار CheapCast را روی هر دو ابزار اجرا کنید.

بدین‌ترتیب تلفن هوشمند شما نقش ریموت کنترل را برای تبلت ایفا خواهد کرد و ازطریق آن قادر به کنترل تصویر خروجی تبلت خواهید بود.

در حال حاضر چیپ‌کست از سرویس‌هایی همچون Google Music، Movies، TV و یوتیوب پشتیبانی می‌کند.

این نرم افزار به خوبی کارهای ChromeCast را انجام می‌دهد، اما کروم‌کست، سبک و باریک و ارزان است و حمل و نقل آن نیز به مراتب ساده‌تر از تبلت معمولی است. اما اگر یک تبلت جدید تهیه کرده‌اید و نمی‌دانید با تبلت قدیمی خود چکار کنید شاید تبدیل آن به یک پخش‌کننده ویدیویی که از راه دور نیز کنترل می‌شود، بد نباشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات