اطلاعات درز کرده از نسخه تقریبا نهایی ویندوز 8.1، تصویر بهتری از ویژگی‌ها و امکانات محصول نهایی را ترسیم می‌کند

سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت، نسخه نهایی ویندوز 8.1 را تا دو هفته دیگر رسما منتشر می‌کند، اما اخیرا یک نسخه به شماره ساخت 9471 از این سیستم عامل منتشر شده که شامل تمامی تغییرات و ویژگی‌های جدیدی است که مایکروسافت برای سیستم‌عامل جدیدش در نظر گرفته است.
تبلیغات

امروز، وب‌سایت ورج جزئیاتی در مورد بسته بروزرسانی 8.1 که برای ویندوز 8 عرضه شده را منتشر کرده است. این بسته بروزرسانی جدید که با شماره ساخت 9471 عرضه شده، نسخه آزمایشی از ویندوز 8.1 است که قرار است دو هفته دیگر رسما عرضه شود.

یکی از اهداف روشن مایکروسافت با عرضه این بسته بروزرسانی، هموار کردن مسیر مهاجرت از نسخه‌های پیشین ویندوز به جدیدترین نسخه یعنی، ویندوز 8.1 می‌باشد.

این نسخه جدید شامل اپلیکیشن Help + Tips است که شامل آموزش‌های ویدیویی چگونگی استفاده از این سیستم عامل است.

همچنین اپلیکیشن‌هایی که به صورت پیش فرض بر روی این سیستم عامل نصب شده‌اند، برای یاد دادن چگونگی استفاده از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در ویندوز 8.1، حاوی نکات و آموزش‌هایی هستند که قطعا برای کاربرانی که اخیرا به این سیستم عامل مهاجرت کرده‌اند مفید خواهند بود.

متاسفانه، وب‌سایت ورج از دادن اطلاعات بیشتر در مورد ویندوز 8.1 خودداری کرده است. برای مثال هنوز نمی‌دانیم که آیا منوی استارت بار دیگر به صفحه اول ویندوز بازگشته یا خیر؟ زیرا شایعات زیادی مبنی بر بازگشت منوی استارت به ویندوز 8.1 وجود دارند.

به هر حال ارائه این نسخه جدید، باعث خواهد شد تا مایکروسافت چند قدم به سمت موفقیت نزدیک‌تر شود. ویندوز 8.1 ویژگی‌هایی دارد که اگر مایکروسافت در ویندوز 8 آن‌ها را اعمال می‌کرد، شاید اکنون اوضاع ویندوز به مراتب بهتر می‌بود.

نظر شما در مورد ویندوز 8.1 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات