تایید نام iPhone 5C برای آیفون ارزان قیمت و اضافه شدن رنگ طلایی به گزینه‌های انتخابی برای خرید آیفون 5S

دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وبلاگ ژاپنی Mac Otakara مدعی شده که نام iPhone 5C برای گوشی ارزان‌ قیمت اپل نهایی شده است. همچنین گفته می‌شود که اپل، علاوه بر رنگ‌های سفید و مشکی، رنگ سومی را نیز به گزینه‌های انتخابی کاربران برای خرید آیفون 5S اضافه کرده است.
تبلیغات

به گفته این وبلاگ ژاپنی، استفاده از پسوند C در نام‌گذاری آیفون ارزان‌قیمت، به احتمال زیاد به دلیل عرضه این گوشی در رنگ‌های مختلف و گوناگون است.

iphone 5c hr0-800x535

همچنین به نظر می‌رسد که آیفون 5S نیز علاوه بر رنگ‌های سفید و مشکی، به رنگ طلایی نیز عرضه خواهد شد. بر طبق این گزارش، دوربین اصلی این گوشی همچنان همان 8 مگاپیکسل خواهد بود، اما تفاوت اصلی دوربین iPhone 5S با نسل پیشین آن، در میزان ضریب دیافراگم است که در آیفون 5S برابر با f/2.0 است که نسبت به نسل قبل آن کمی بزرگتر شده و قادر به جذب میزان نور بیشتری است.

آیفون 5S مجهز به پردازنده ارتقاء یافته A7 است. همچنین بنا به گزارش‌های متعدد، دکمه Home که به شکل یک چهار ضلعی بود، از بین رفته و به جای آن به یک دکمه ویژه که یکپارچه با سنسور تشخیص اثر انگشت است، مجهز خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید، دیروز در زومیت نوشتیم که این دکمه جدید احتمالاً به صورت محدب بوده و یک روکش از جنس سافایر برای افزایش استقامت قطعه، روی آن کشیده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات