باز هم انفجار تلفن و این بار یک آیفون در مقابل چشم یک کاربر چینی

دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
این روزها خبرهای مختلفی از منفجر شدن تلفن‌های هوشمند در شرایط مختلف از جمله در زمان شارژ شدن دستگاه یا مکالمه با آن و یا حتی در زمانی که در جیب شلوار قرار دارد به گوش می‌رسد و این بار نیز گزارش شده که انفجار یک آیفون در مقابل صورت یک زن چینی باعث آسیب جدی چشم او گردیده. اما چرا این اتفاق رخ می‌دهد؟
تبلیغات

با بزرگتر شدن باتری تلفن‌های هوشمند، انفجار آنها نیز خطرناک‌تر می‌شود. مهمترین و بارزترین عامل در انفجار تلفن‌های هوشمند مربوط به باتری نامرغوب بکار گرفته شده در آنها است که اغلب توسط تولیدکنندگان غیر استاندارد چینی ساخته می‌شوند. پس اگر قرار است تلفن جدیدی خریداری کنید مخصوصا در بازار کشور که کمتر بر روی کیفیت محصولات نظارت می‌شود، سعی کنید تا ترجیحا از مکانی مطمئنی خرید خود را انجام دهیم.

ظاهرا بخشی از بدنه آیفون منفجر شده به چشم زن چینی برخورد کرده و اون را به شدت مجروح کرده، این اتفاق پس از 40 دقیقه مکالمه پشت سر هم برای اون اتفاق افتاده است.

عامل دوم در انفجار باتری تلفن‌های هوشمند مربوط به شارژر غیر استاندارد است، پس سعی کنید اگر به هر دلیل شارژر تلفن شما خراب می‌شود، شارژر استاندارد آن را از خدمات رسمی شرکت مورد نظر خود تهیه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات