مقایسه صفحه نمایش Xperia Z Ultra با HTC One

شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
سونی با معرفی فبلت اکسپریا Z Ultra رسما وارد رقابت در بازار فبلت‌ها شد، این محصول از ماه آینده بصورت عمده وارد بازار جهانی خواهد شد و کمی بعد نیز در قفسه فروشگاه‌های کشور جای خواهد گرفت. علاوه بر بدنه شیشه‌ای بسیار باریک، یکی از مهمترین جذابیت‌های اکسپریا Z Ultra صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی آن است که به لطف فناوری Triluminos سونی کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌کند. در این مقاله مقایسه صفحه نمایش Z Ultra با HTC One را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

صفحه نمایش این فبلت دارای تراکم 344 پیکسل در اینچ است و به لطف پشتیبانی از فناوری‌های OptiContrast و X-Reality کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می‌کند. اما اگر آن را در کنار یکی از بهترین صفحه نمایش‌های موبایل دنیا قرار دهیم، چطور خواهد بود؟ HTC One مجهز به صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 1080p و تراکم بسیار بالای 469 پیکسل در اینچ است و کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می‌کند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، صفحه نمایش 6.4 اینچی Xperia Z Ultra تصاویر را به شکل زنده‌‌تر و اشباح شده‌تری نمایش می‌دهد. کنتراست تصویر این صفحه نمایش نیز به دلیل استفاده از فناوری OptiContrast عالی به نظر می‌رسد.

شاید صفحه نمایش Z Ultra از نظر تراکم پیکسل‌ها در سطح HTC One نباشد، اما تصاویر را بسیار خوب و جذاب نمایش می‌دهد و از تصاویر می‌توان متوجه زاویه دید بسیار خوب آن شد.

شما کیفیت تصویر Z Ultra را چطور ارزیابی می‌کنید؟ آن را در مقابل HTC One چطور می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات