اپل برای تامین صفحه نمایش رتینا آیپد مینی به سامسونگ سفارش داد

پنج‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
وال استریت ژورنال گزارش کرده که اپل، سامسونگ را به عنوان تامین کننده صفحه نمایش رتینا آیپدمینی انتخاب کرده است. علاوه بر سامسونگ دو شرکت شارپ و ال جی نیز نسبت به تولید صفحه نمایش مورد نیاز آیپد مینی مشارکت خواهند کرد. همچنین گزارش شده که آیپد مینی در چند رنگ مختلف عرضه خواهد شد.
تبلیغات

وال استریت ژورنال گزارش کرده که اپل قصد دارد آیپد مینی را همچون آیپاد در چند رنگ مختلف عرضه کند. همچنین گزارش شده که تولید تراشه مورد نیاز آیپد مینی نیز توسط سامسونگ انجام خواهد شد.

در گزارش وال استریت ژورنال آمده است که تولید انبوه آیپد مینی در سه ماهه چهارم امسال آغاز خواهد شد. برخلاف شواهدی که امروز صبح توسط 9to5Mac بدست آمده، به نظر می‌رسد که اپل نهایتا آیپد مینی را به صفحه نمایش رتینا مجهز خواهد کرد. به این ترتیب یا کدهایی کشف شده در iOS 7 مربوط به یک نسخه آزمایشی جدید از آیپدمینی رتینا بوده و یا شاید اپل قصد دارد این تبلت را در دو نسخه متفاوت و با دو قیمت ارزان و گران روانه بازار کند که نسخه گران مجهز به صفحه نمایش رتینا خواهد شد.

در این گزارش همچنین به سایز صفحه نمایش آیپدمینی اشاره شده است، ظاهرا اپل سایز 7.9 اینچ این تبلت را تغییر نخواهد داد.

تا اینجای کار به نظر می‌رسد، پردازنده A6، سیستم عامل iOS 7 و صفحه نمایش 7.9 اینچ با رزولوشن بسیار بالا برای آیپد مینی تایید شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات