نمونه عکس‌های گرفته شده با لومیا 1020 نوکیا با دوربین 41 مگاپیکسل

دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
تلفن جدید نوکیا با نام لومیا 1020، مجهز به دوربین 41 مگاپیکسلی Pureview این شرکت خواهد شد. این موضوعی است که همه در آن اتفاق نظر دارند. حال امروز یک تصویر از مدیر ارشد بخش ویندوز فون مایکروسافت در فلیکر منتشر شده که خود این موضوع را تأیید می‌کند و جزئیات جالبی را در رابطه با تلفن جدید نوکیا ارائه می‌کند.
تبلیغات

تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید مربوط به جوی بلفیور، مدیر ارشد بخش ویندوز فون مایکروسافت است که چندین عکس جدید از خود را در فلیکر منتشر کرده است. نام ابزاری که او این تصاویر را از خود گرفته، لومیا 1020 و رزولوشن تصاویری که منتشر کرده 2948 در 1658 (5 مگاپیکسل) و 2352 در 1568 (3.7 مگاپیکسل) است. این بدین معنا است که احتمالاً نوکیا در لومیا 1020 به کمک سنسور بزرگ دوربین، تصاویر را در رزولوشن‌های مختلف ذخیره می‌کند.

براساس اطلاعات موجود در EXIF تصاویر اشتراک گذاشته شده در Flicker توسط تلفن جدید نوکیا با نام Lumia 1020 ذخیره شده‌اند، اما بعضی اوقات کاربران اطلاعات موجود در EXIF را دست کاری می‌کنند تا دیگران را فریب دهند. البته ازآنجاکه مدیر ارشد ویندوز فون در صفحه شخصی خود این تصاویر را به اشتراک گذاشته بعید به نظر می‌رسد که این تصاویر واقعی نباشند.

nokiaeosleakvizileaks

انتظار می‌رود نوکیا در رویداد پیش روی خود که در نیویورک برگزار خواهد شد از تلفن لومیا 1020 پرده بردارد، تلفنی که براساس شواهد بدست آمده دارای یک گریپ جداگانه برای عکاسی حرفه‌ای نیز است.

برای مشاهده تصاویر گرفته شده با لومیا 1020 در رزولوشن اصلی به فلیکر مراجعه کنید. نظر شما در رابطه با کیفیت عکس برداری Lumia 1020 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات