تصاویر جدیدی از آیفون ارزان‌ قیمت فاش شد

یک‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
وبلاگ Techdy ادعا می‌کند که توانسته به قطعات مربوط به قسمت‌های پشت و جلوی گوشی موسوم به آیفون ارزان‌ قیمت دست پیدا کند. این وبلاگ مجموعه تصاویری از آیفون ارزان‌قیمت را منتشر کرده که تا به امروز دیده نشده‌اند.
تبلیغات

وبلاگ Techdy می‌گوید:

هنگامی که با این گوشی کار می‌کنید اصلا حس اینکه کالایی ارزان‌قیمت در دست گرفته‌اید به شما دست نمی‌دهد.

با این حال مواردی وجود دارند که باعث به وجود آمدن برخی نگرانی‌ها می‌شوند. برای مثال اپل برای ساخت بدنه این گوشی از پلی‌کربنات استفاده کرده است. این ماده در ساخت بدنه گوشی لومیا 920 نوکیا نیز استفاده شده است. اما نکته اصلی در مورد استفاده از این ماده در ساخت بدنه گوشی این است که پلی‌کربنات نوعی از پلاستیک است و طرفداران اپل همواره به دلیل استفاده این شرکت از آلومینیوم در محصولاتش، آن را ستایش می‌کردند. حال باید دید که واکنش طرفداران و منتقدین اپل در رابطه با آیفون ارزان‌قیمت چیست.

این وبلاگ در ادامه می‌افزاید:

بر خلاف نوع پلاستیک استفاده شده در محصولات سامسونگ، مواد پلاستیکی مورد استفاده در آیفون ارزان‌قیمت از نوع مقاوم و مستحکم می‌باشند.

به نظر می‌رسد، محصولی که به دست این وبلاگ رسیده‌اند، کامل نیست. هنوز دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه روشن و خاموش بر روی این گوشی وجود ندارند. همچنین قطعات سخت‌افزاری درونی گوشی نیز بدست Techdy نرسیده است. برای مثال هنوز دکمه Home مورد استفاده در این گوشی در دست نیست. اما در حال حاضر می‌توان نوع طراحی و شکل ظاهری نهایی آیفون ارزان‌قیمت را متوجه شد.

این محصول همانند سایر محصولات جدید اپل از درگاه جدید Lightning استفاده می‌کند.

آیفون ارزان قیمت همچون آیفون 5 مجهز به صفحه نمایش 4 اینچ خواهد بود. Techdy گزارش کرده که نوع طراحی و شکل ظاهری آیفون ارزان‌قیمت شبیه به طراحی آیپاد قدیمی است. ضخامت این گوشی نیز از آیفون 5 کمی بیشتر است.

اپل قصد دارد آیفون ارزان‌قیمت خود را در رنگ‌های مختلف عرضه نموده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات