گلکسی نوت 3 با صفحه نمایش 5.7 اینچ و پشتیبانی از شبکه پرسرعت LTE-A عرضه خواهد شد

شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات جدیدی از فبلت گلکسی نوت 3 سامسونگ به دست آمده که در آنها به صفحه نمایش 5.7 اینچ اشاره شده است. پیش از این نیز EVLeaks این سایز صفحه نمایش را تایید کرده بود،. اگر این اطلاعات درست باشند، سامسونگ نسبت به نسل قبل ابعاد صفحه نمایش و متقابلا خود دستگاه را خیلی بزرگ‌تر نخواهد کرد.
تبلیغات

گلکسی نوت 2 مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچ و گلکسی نوت 1 مجهز به صفحه نمایش 5.3 اینچ بود. اما شایعات چندماه اخیر همگی به صفحه نمایش 5.9 اینچ برای گلکسی نوت 3 اشاره داشتند تا یکی دو هفته پیش که اطلاعات دقیق‌تری از این فبلت بدست آمد و در آنها به صفحه نمایش 5.7 اینچ اشاره شده بود. با توجه به روند افزایش سایز صفحه نمایش نوت از نسل اول به دوم، وجود صفحه نمایش 5.7 اینچ در نوت 3 منطقی به نظر می‌رسد.

به این ترتیب فبلت اکسپریا Z Ultra همچنان بزرگترین صفحه نمایش را در اختیار خواهد داشت که بدون شک استفاده آسان‌تر در وب گردی و تماشای ویدیو و موارد دیگر مرتبط با محتوا را برای فبلت سونی حفظ می‌کند، اما در عوض استفاده از گلکسی نوت 3 به عنوان تلفن به مراتب راحت‌تر از Z Ultra خواهد بود.

در گزارش رسانه‌ کره‌ای KoreaHerald آمده که گلکسی نوت 3 همچنین از شبکه پرسرعت LTE-A پشتیبانی می‌کند که از طریق آن دسترسی به اینترنت پرسرعت که در کشور ما بیشتر شبیه به یک رویا می‌ماند، میسر می‌شود. در LTE-A سرعت انتقال اطلاعات تا 150 مگابیت در ثانیه، قابل افزایش است. همانطور که می‌دانید سامسونگ چند روز پیش نسخه خاصی از تلفن گلکسی اس 4 را نیز با پشتیبانی از این شبکه مخابراتی LTE-A و پردازنده Snapdragon 800 برای بازار کره ارائه کرد. احتمالا گلکسی نوت 3 نیز از همین پردازنده ساخت کوالکام بهره خواهد برد.

انتظار می‌رود سامسونگ در نمایشگاه IFA 2013 برلین از نسل بعدی فبلت گلکسی نوت خود پرده بردارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات