HTC One نتوانسته است مشکلات مالی اچ تی سی را حل کند

شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی تایوانی اچ تی سی توانسته طی ماههای مارس تا ژوئن امسال تقریبا 41.6 میلیون دلار سود پس از کسر مالیات بدست آورد. این میزان سود نسبت به سال گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است. این مشکلات در حالی دامن‌گیر اچ تی سی شده‌اند که این کمپانی تایوانی همچنان به رقابت نزدیک با دو کمپانی اپل و سامسونگ ادامه می‌دهد.
تبلیغات

مشکلات مالی اچ تی سی نه تنها حل نشده‌اند، بلکه روز به روز نیز به تعداد و حجم آن‌ها افزوده می‌شود. غول تکنولوژی تایوان در بازه زمانی بین ماه‌های آوریل و ژوئن امسال، نسبت به سال گذشته، با 83 درصد کاهش سود خالص مواجه شده است.

اچ تی سی می‌گوید سود بدست آمده طی سه ماهه دوم امسال این شرکت از 30 مارس لغایت 30 ژوئن، چیزی در حدود 1.25 میلیارد دلار تایوان، معادل 41.6 میلیون دلار آمریکا بوده است.

با وجود آن‌که اعداد و ارقام ذکر شده در بالا برای این کمپانی تکنولوژی کمی ترسناک به نظر می‌رسند، اما در مقایسه با سود این شرکت در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی بسیار امیدوارکننده ترند. سود خالص این شرکت در بازه زمانی بین ماه‌های ژانویه و مارس، تنها 2.8 میلیون دلار بود.

درست است که این کمپانی با خیل عظیمی از مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، اما نمودارها نشان می‌دهند که اچ تی سی همچنان به رقابت شانه به شانه خود با دو کمپانی اپل و سامسونگ ادامه می‌دهد.

واقعا چه راه حلی برای خروج اچ تی سی از این بحران مالی وجود دارد؟ شما چه فکر می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات