بنا به گزارش‌های موثق، طرح سازماندهی مجدد مایکروسافت باعث خروج «دان ماتریک»، رئیس بخش ایکس‌باکس از این شرکت شده است

پنج‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
مارویک، روز دوشنبه با اعلام خبر جدایی خود از مایکروسافت و پیوستن به شرکت جویای نام تولید بازی‌های اجتماعی، زینگا، به‌عنوان مدیرعامل، همه را شگفت زده کرد. اما امروز اخباری منتشر شده‌اند که اطلاعات بیشتری از این ماجرا را دراختیار قرار می‌دهند.
تبلیغات

به گزارش Fast Company، رئیس بخش ایکس ‌باکس مایکروسافت به دلیل عدم رضایت و ناخشنودی از اجرای طرح سازماندهی مجدد این شرکت به زینگا پیوسته است.

گزارشاتی نیز وجود دارند مبنی بر اینکه اجرای این طرح توسط مایکروسافت از آن جهت صورت گرفته است تا این کمپانی را از تولید محصولات صرفا نرم‌افزاری، به تولید محصولات سخت‌افزاری و ارائه خدمات سوق دهد.

در طی اجرای این سازماندهی مجدد، ماتریک بارها نارضایتی خود را نسبت به این اقدام اعلام کرده بود. او از اینکه با انجام این طرح، دیگر قادر نخواهد بود تا جایگاهی بهتر و با ارزش‌تر در مایکروسافت بدست آورد عمیقا احساس ناخشنودی می‌کرده است.

بخش ایکس‌باکس مایکروسافت درحال‌حاضر تحت مدیریت مستقیم «استیو بالمر» مدیرعامل مایکروسافت اداره می‌شود. هر چند که به‌نظر می‌رسد «فیل اسپنسر»، رئیس استودیوهای مایکروسافت، به‌زودی مدیریت این بخش را بر عهده بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات