نوکیا نرم افزار جدید Pro Cam را به همراه لومیا 1020 ارائه خواهد کرد

پنج‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
تصویر جدیدی از تلفنی که گفته می‌شود مجهز به دوربین پیورویو نوکیا است به بیرون درز کرده که در آن می‌توان لوگوی شبکه مخابراتی AT&T را مشاهده کرد. این بدین معناست که احتمالا تلفن لومیا 1020 تنها از طریق AT&T در امریکا توزیع خواهد شد. در تصویری که توسط EVLeaks منتشر شده، نام یک اپلیکیشن جدید نیز به چشم می‌خورد.
تبلیغات

EVLeaks همان اکانت معروف توییتر است که مدام در حال فاش کردن اطلاعات مربوط به گجت‌های مختلف از برندهای گوناگون است. او چندی پیش اعلام کرد که تلفن Nokia EOS نهایتا با نام Lumia 1020 روانه بازار خواهد شد. پیش از این تصاویر دیگری نیز از پوشش لنز دوربین لومیا 1020 به بیرون درز کرده بود که وجود لنز کارل زایس و سنسور 41 مگاپیکسلی پیور ویو را تایید می‌کرد.

به این ترتیب نوکیا ظاهرا توانسته تا فناوری بکار رفته در تلفن Nokia 808 را وارد دنیای ویندوز فون کند. از دیگر مشخصات فنی منتسب به لومیا 1020 می‌توان به بدنه پلی‌کربنات، فلش زنون و حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت اشاره کرد.

اخیرا WPCentral نیز گزارش نموده بود که لومیا 1020 فاقد درگاه حافظه SD است. همچنین گفته می‌شود که این تلفن به همراه نسخه جدید سیستم عامل ویندوز فون با نام Amber عرضه خواهد شد که در آن نرم افزار اختصاصی خود نوکیا با نام Pro Cam وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات