آفیس مایکروسافت برای تلفن‌های اندرویدی عرضه شد

چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کمی بیش از یک ماه پیش، مایکروسافت مجموعه آفیس خود را برای آیفون عرضه کرد و حالا این مجموعه را برای کاربران اندروید نیز ارائه کرده است. مجموعه آفیس مایکروسافت در گوگل پلی قرار گرفته است و کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی قادر به خرید آن خواهند بود.
تبلیغات

مجموعه آفیس مایکروسافت تنها روی تلفن‌های اندرویدی قابل نصب است و هنوز خبری از نسخه تحت تبلت نیست. این مجموعه همچون نسخه تحت آیفون برپایه سرویس ابری Office 365 کار می‌کند و برای استفاده از آن باید اشتراک ماهیانه پرداخت کرد.

نسخه تحت اندروید تقریباً شبیه به نسخه آیفون است و از نظر ظاهری و کارایی تفاوتی بین این دو نسخه وجود ندارد. این مجموعه دسترسی به نرم افزارهای Excel, Work و Powerpoint را ازطریق تلفن اندرویدی میسر می‌کند.

با اپلیکیشن جدید آفیس برای اندروید قادر به مشاهده، ایجاد و ویرایش اسناد مختلف تحت پوشش آفیس خواهید بود و حتی نسخه‌های ایجاد شده توسط مجموعه آفیس تحت ویندوز یا مک نیز در این برنامه قابل مشاهده و ویرایش هستند.

متأسفانه این مجموعه روی تبلت‌های اندرویدی کار نمی‌کند، ازآنجاکه صفحه‌نمایش تلفن‌های هوشمند عموما برای استفاده از صفحه گسترده اکسل یا حتی ورود و پاورپوینت مناسب نیستند، انتظار می‌رود به‌زودی نسخه مخصوص تبلت آن نیز ارائه شود.

آفیس یکی از ابزارهای کاملاً رقابتی و محبوب مایکروسافت به شمار می‌رود که چند وقت پیش تنها روی ابزارهای خود این شرکت ارائه می‌شد و همواره به‌عنوان یکی از قابلیت‌های رقابتی پلتفرم‌های این شرکت به شمار می‌رفت، اما حالا مایکروسافت قصد دارد ازطریق این ابزار و کاربران پلتفرم‌های دیگر کسب درآمد کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات