ال جی کاور جدید QuickWindow را برای تلفن LG G2 معرفی کرد

سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال جی طی چندماه اخیر در بازار تلفن‌های هوشمند بسیار خوب عمل نموده و با ارائه محصولات جذابی همچون نکسوس 4 و اپتیمس جی توانسته نظر بسیاری از مخاطبان سخت گیر تلفن‌های هوشمند را به خود جلب کند. این کمپانی نوآوری‌های ستودنی همچون QSlide را نیز وارد دنیای اندروید کرده است. اما نکته جالب توجه در مورد این شرکت و رقیب قدرتمند کره‌ایش، سامسونگ، این است که این دوکمپانی به راحتی از فناوری و محصولات یکدیگر کپی می‌کنند.
تبلیغات

همه منتظر معرفی پرچمدار بعدی ال جی با نام LG G2 هستیم، تلفنی که گفته می‌شد از سخت افزار قدرتمند و طراحی نسبتا متفاوتی برخوردار است. حتی گفته می‌شود این تلفن از فناوری تشخیص حرکت چشم که پیش تر در تلفن گلکسی اس 4 سامسونگ شاهد آن بودیم، پشتیبانی می‌کند. امروز نیز این کمپانی کره‌ای از کیس یا پوشش جدیدی برای تلفن LG G2 پرده برداشته که کاملا شبیه به Flip Cover تلفن‌های گلکسی اس 3 و اس 4 سامسونگ است. ال‌جی نام QuickWindow را برای این کاور در نظر گرفته است.

کاور تلفن G2 در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود و همچون همتای سامسونگی‌اش بخشی از صفحه نمایش در آن جداشده تا وقتی درب پوشش بسته است، اطلاعاتی همچون، ساعت، موسیقی در حال پخش و غیره در آن نمایش داده شود.

هرچند این کاور شبیه به Flip Cover سامسونگ است، اما ال جی تغییرات مثبتی را در آن اعمال نموده تا کاربردی تر شود. به عنوان مثال دریچه رو به صفحه نمایش بزرگ‌تر شده و کاربر با کشیدن انگشت خود بر پنجره قابل مشاهده صفحه نمایش می‌تواند بین ویجت‌های مختلف از جمله ساعت، پخش کننده موسیقی، گزارش آب و هوا، زنگ هشدار، تماس های از دست رفته، پیام‌های خوانده نشده و غیره، سوییچ کند.

هنوز قیمت این کیس‌ها اعلام نشده، اما ال جی همزمان با عرضه تلفن LG G2 آنها را نیز وارد بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات