مایکروسافت نسخه پیش نمایش ویندوز 8.1 با پشتیبانی از زبان‌های گوناگون را ارائه کرد

چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
اولین نسخه پیش نمایش از بروز رسانی 8.1 مایکروسافت برای ویندوز، به دلایلی نامشخص از هیچ زبان بین المللی دیگری، جز انگلیسی با لهجه آمریکایی پشتیبانی نمی‌کرد. اما حالا کاربران از سراسر دنیا که بر روی کامپیوتر خود از بسته‌های نرم افزاری ویژه‌ی افزودن زبان‌های جدید بهره می‌بردند نیز می‌توانند از طریق فروشگاه ویندوز به نسخه جدید کوچ کرده و از قابلیت‌های تازه آن با زبان ملی خود، لذت ببرند.
تبلیغات

سایت نئو وین از عملکرد خوب و رضایت بخش بسته‌ی زبان انگلیسی-استرالیایی بر روی سرفیس آرتی نوشته است. به علاوه این نخستین بار است که دریافت نسخه پیش نمایش ویندوز از طریق فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت میسر شده است. همین موضوع می‌تواند در تهیه‌ی نسخه‌های منطقه‌ای و شناسایی خودکار زبان مورد استفاده توسط کاربران کمک کند.

اگر می‌خواهد نسخه پیش نمایش ویندوز 8.1 را از طریق فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت (Windows store) تهیه کنید نگاهی به اینجا بایندازید. در غیر این صورت برای دریافت فابل ISO و نصب به صورت دستی به اینجا مراجعه کنید.

اگر از سرفیس آرتی یا دستگاه‌های مشابه استفاده می‌کنید، تنها گزینه پیش رویتان بروز رسانی از طریق ویندوز استور خواهد بود. البته گزارش هایی بدست رسیده که نشان می‌دهد در برخی مناطق امکان دریافت بروز رسانی از طریق استور هنوز در دسترس نیست. شما هم اگر امکان تهیه‌ی نسخه‌ی جدید را داشتید، از تجارب خود برای ما بنویسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات