اپتیموس جی 2 ال جی اولین تلفن با حافظه رم 3 گیگابایت دنیا خواهد بود

چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
یک رسانه کره‌ای امروز گزارش کرده که تلفن جایگزین Optimus G ال‌جی علاوه بر پشتیبانی از شبکه پرسرعت LTE-Advanced دارای 3 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. به این ترتیب ال جی قصد دارد اولین کمپانی در دنیای موبایل باشد که از حافظه رم بالاتر از 2 گیگابایت در تلفن خود استفاده می‌کند.
تبلیغات

در حال حاضر، مناطق بسیار کمی در دنیا وجود دارند که از شبکه مخابراتی پرسرعت LTE-A پشتیبانی می‌کنند؛ اما از آنجایی که کره‌ جنوبی، دسترسی به این شبکه را فراهم نموده، حداقل کمپانی‌های بومی این کشور همچون سامسونگ و ال جی نسبت به ارائه محصولات سازگار با این فناوری، اقدام نموده‌اند.

مقاله‌های مرتبط:

    منبع این خبر گزارش کرده که استفاده از حافظه 3 گیگابایت حافظه رم در تلفن اپتیموس جی 2 باعث می‌شود تا مالتی‌تسکینگ یا اجرای همزمان چند برنامه به خوبی صورت پذیرد. به عنوان مثال پخش ویدیوی فول‌اچ‌دی به همراه انجام امور مختلف با سرعت به مراتب بالاتری انجام خواهد شد. این بدین معناست که ال‌جی قابلیت نرم افزاری Q Slide که امکان نمایش یک برنامه بصورت نیمه شفاف برروی دیگری را میسر می‌سازد را در تلفن بعدی اپتیموس جی، نیز اضافه خواهد کرد.

    ال جی در دنیای موبایل عناوین اولین بسیاری را داشته است. آنها اولین تلفن دو هسته‌‌ای دنیا، اولین تلفن سه بعدی دنیا و اولین تلفن با حافظه 2 گیگابایت دنیا را روانه بازار کرده‌اند. حال ظاهرا این کمپانی کره‌ای این بار قصد دارد اولین تلفن 3 گیگابایتی دنیا را روانه بازار کند.

    پیش از این دو کمپانی ال جی و کوالکام رسما اعلام نمودند که اپتیموس جی بعدی مجهز به پردازنده Snapdragon 800 خواهد بود.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات