تصاویر با کیفیت و رندر شده از آیفون ارزان قیمت

چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
مدت‌ها است که شایعات بسیاری مبنی بر تلاش اپل نسبت به ارائه نسخه ارزان قیمت آیفون به گوش می‌رسد و حتی تصاویر بسیاری نیز از این محصول به بیرون درز کرده که وجود آن را قوت می‌بخشند. امروز نیز تصاویر تازه‌ای از آیفون ارزان فاش شده که نشان می‌دهند، اپل از همان رنگ‌های روشن که پیش‌تر در ضربه‌گیر آیفون 4 استفاده شده بود، در آیفون بعدی بهره برده است.
تبلیغات

تمام شایعات اخیر به بدنه پلاستیکی برای آیفون ارزان قیمت اشاره دارند. اما در همه آنها نیز به این موضوع اشاره شده که اپل تمام تلاش خود را می‌کند تا از طرح و قالب خاصی در طراحی این تلفن بهره ببرد تا نسخه پلاستیکی از نظر جلوه و ظاهر شبیه به نسخه فعلی فلزی شود.

low cost iphone render green-800x450

اگر با دقت به تصاویر رندر شده دقت کنید، متوجه ضخامت بیشتر آنها نسبت به آیفون 5 خواهید شد. گزارش شده که آیفون پلاستیکی حدود 1 میلی‌متر ضخیم‌تر از آیفون 5 بوده و حدود 8.5 میلی‎‌متر ضخامت خواهد داشت. همچنین اگر این تصاویر واقعی باشند، به نظر می‌رسد، تلفن کمی عریض‌تر از آیفون 5 است.

از نظر ظاهری آیفون ارزان قیمت شبیه به آیفون 5 است، البته ظاهرا لبه‌های دکمه ولوم از حالت مسطح به خمیده تغییر شکل پیدا کرده‌، همچنین دریچه‌های مربوط به هدفون و میکروفن نیز نسبت به آیفون 5 از طراحی ساده‌تری برخوردار شده‌اند.

low cost iphone render white-800x450

انتظار می‌رود اپل از تلفن پرچمدار بعدی خود با نام آیفون 5s در ماه‌های اکتبر یا سپتامبر پرده بردارد. بسیاری بر این باورند که آیفون ارزان قیمت نیز همزمان با 5s معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات