تبلیغ موتورلا برای Moto X: «اولین تلفن هوشمند دنیا که می‌توانید آن را خودتان طراحی کنید»

چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
طی ماه‌های اخیر اطلاعات بسیاری در باره تلفن Moto X موتورلا به بیرون درز کرد و تقریبا مورد مخفی برای آن باقی نمانده است. حال خود موتورولا وجود آن را با یک آگهی تبلیغاتی تایید نموده و در آن ذکر کرده که Moto X در امریکا تولید می‌شود و در ماه می وارد بازار می‌گردد. اما نکته قابل توجه‌ای در این آگهی وجود دارد که به قابلیت سفارشی شدن تلفن جدید موتورولا اشاره شده است.
تبلیغات

Moto X تلفن جدید موتورولا است که در امریکا ساخته می‌شود و کاربر قادر به تغییر طراحی آن براساس سلیقه و میل خود است. هنوز دقیقا مشخص نیست که منظور موتورلا از سفارشی سازی تلفن چیست و کاربر چطور قادر خواهد بود تا آن را سفارشی کند. حتی مشخص نیست که این سفارشی سازی تا چه حد خواهد بود و به عنوان مثال امکان تغییر در مشخصات فنی تلفن نیز وجود خواهد داشت یا خیر.

تبلیغ جدید موتورلا در رسانه‌های مختلف امریکا از جمله نیویورک تایمز، واشنگتون پست و وال استریت ژورنال منتشر شده است. در این آگهی لوگوی موتورولا به شکل تازه‌ و رنگی نمایش داده شده.

احتمال آن وجود دارد که کاربر قادر باشد تا بصورت آنلاین رنگ و طراحی قاب گوشی را سفارشی کند و شاید هم موتورلا پا را از این فراتر نهانده باشد و امکان سفارش تلفن با سخت افزار بالاتر را در اختیار کاربر قرار دهد. به هر حال انتظار می‌رود به زودی از این تلفن جدید موتورولا پرده برداشته شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات