تایید وجود آیفون پلاستیکی توسط کارمند شرکت Pegatron

دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
پگاترون، یکی از مونتاژ کنندگان قطعات محصولات اپل در چین است که چندی است توسط انجمن صنفی کارگران چین، به دلیل وضعیت نامناسب کار و عدم رعایت حقوق کارکنان مورد انتقاد واقع شده است. حالا یکی از کارگران این شرکت، به طور قاطع از وجود آیفون پلاستیکی صحبت می‌کند. تلفنی که فعلا آن را با نام iPhone 5C می‌شناسیم.
تبلیغات

چند وقتی است که شایعات زیادی حول ارائه یک تلفن پلاستیکی ارزان قیمت اپلی، از طرف شایعه سازان فعال حوزه‌ی موبایل به گوش می‌رسد. قاب پشتی پلاستیکی و جعبه‌ی آن که نام iPhone 5C، هم بر رویش درج شده، پیش‌تر رویت شده بود و اکنون با در نظر گرفتن اظهارات این کارگر چینی، حدس و گمان‌هایمان، قوت بیشتری می‌گیرند.

او می‌گوید:

آیفون پلاستیکی به زودی وارد بازار خواهد شد. برای یکی از مراحل مونتاژ، ما با آموزشی 5 دقیقه‌ای ، دریافتیم که باید بر روی قاب پشتی آن، لایه‌ی شفاف و نازکی قرار ‌دهیم تا از به وجود آمدن خط و خش، جلوگیری شود. البته این تلفن هنوز به مرحله‌ی تولید انبوه نرسیده، بنابراین هنوز از تعداد دقیق مدل‌های تولیدی برای ورود اولیه به بازار خبر نداریم و تا مسئولان مربوطه تصمیمات نهایی را اتخاذ کنند، کار ما به کندی پیش خواهد رفت.

گفته می‌شود پگاترون مسئولیت سر هم بندی آیفون 5S را نیز بر عهده دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات