در مسابقه 30 روزه سونی شرکت کنید و برنده یکی از 10 گوشی Xperia ZR شوید

دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
دفتر سونی در ایران مسابقه 30 روزه‌ای را آغاز نموده که در آن هر روز یک سوال در مورد محصولات این شرکت مطرح می‌شود و در نهایت بین افرادی که در این مسابقه شرکت کرده‌اند قرعه کشی انجام شده و به 10 نفر منتخب 10 دستگاه گوشی Xperia ZR هدیه داده می‌شود.
تبلیغات

نام مسابقه سونی WizQuiz است، یک مسابقه اینترنتی که سونی در طی 30 روز برگزار می‌کند و هر روز یک سوال جدید در آن مطرح می‌شود. اگر به این سوالات پاسخ دهید، در مسابقه شرکت داده خواهید شد و اگر دوستان خود را به آن دعوت کنید، امتیاز بیشتری بدست می‌‌آورید.

برای شرکت در مسابقه ابتدا باید عضو سایت WizQuiz شوید، سپس با پاسخ به هر پرسش می‌توانید 5 امتیاز بدست آورید و با دعوت هر دوست نیز امتیاز بیشتری کسب کنید. اگر تمایل دارید که امتیاز بیشتری بدست آورید راه دیگری نیز وجود دارد و اگر به پرسش‌های سخت‌تر که در بخش سوال‌های امتیازی وجود دارند، پاسخ دهید بازهم به امتیازات شما افزوده خواهد شد.

سونی برای این مسابقه 10 برنده را در نظر گرفته که 7 نفر از این جوایز به افرادی اهدا می‌شود که بیشترین دوست را دعوت کرده باشند، و سه دستگاه نیز بصورت قرعه کشی، بین باقی افراد، توزیع می‌شوند.

برای شرکت در قرعه کشی سونی به وب سایت WizQuiz.com مراجعه کنید. اگر هم پاسخ به پرسش هر روز را نمی دانید در بخش نظرات همین مطلب یا در سایت جواب 24 بدنبال پاسخ آن باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات