گلکسی نوت 2 با پردازنده Snapdragon 600 رسما معرفی شد

دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
چندی پیش شایعه عرضه نسخه جدیدی از گلکسی نوت 2 با پردازنده Snapdragon 600 کوالکام به گوش رسید و بنچمارک AnTuTu آن فاش گردید و امروز نیز این تلفن رسما با نام مدل GT-N7108 معرفی شد. نسخه جدید گلکسی نوت 2 قرار است ازطریق اپراتور چینی China Mobile توزیع شود.
تبلیغات

China Mobile بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه در دنیا است و مهم‌ترین دلیل سامسونگ برای تغییر پردازنده گلکسی نوت 2 به S600 پشتیبانی از شبکه‌های TD-SCDMA، W-CDMA، TDD-LTE و FDD-LTE است که پردازنده Exynos 4412 ساخت سامسونگ از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کرد.

مقاله‌های مرتبط:

پردازنده Snapdragon 600 باعث افزایش قدرت پردازنده و سرعت بخشیدن به گلکسی نوت 2 می‌شود. دیگر مشخصات سخت‌افزاری نسخه جدید نوت 2 تغییر نکرده است. این تلفن دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن 720p، حافظه رم 2 گیگابایت، دوربین پشت 8 مگاپیکسل، دوربین جلو 1.9 مگاپیکسل و سیستم عامل اندروید 4.1.2 است.

نسخه جدید گلکسی نوت با پردازنده S600 توانسته امتیاز 26901 را در آزمایش AnTuTu بدست آورد.

احتمالاً این تلفن خارج از چین عرضه نخواهد شد و اگر منتظر نسخه جدید نوت هستید، بهتر است چند هفته تا معرفی گلکسی نوت 3 تحمل کنید. گلکسی نوت 3 در دو نسخه روانه بازار خواهد شد که یک نسخه آن از پردازنده جدید اکتا سامسونگ و دیگری به Snapdragon 800 کوالکام تجهیز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات