نوکیا، اپلیکیشن کاریابی با استفاده از واقعیت افزوده را منتشر می‌کند

دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
فناوری واقعیت افزوده، چندین هدف اساسی را دنبال می‌کند؛ برای مثال می‌توانید نام و آدرس تمامی رستوران‌های نزدیک خود را براحتی مشاهده کرده و از بین آن‌ها بهترین و نزدیک‌ترین رستوران را برای صرف غذا انتخاب نمایید. حال نوکیا تصمیم گرفته که کاربرد واقعیت افزوده را افزایش داده و از آن به عنوان یک مشاور در امر کاریابی استفاده نماید. این شرکت، اپلیکیشن JobLens را برای ویندوزفون و در جهت عملی نمودن این ایده منتشر کرده است.
تبلیغات

این اپلیکیشن که تحت ویندوز 8 کار می کند، می تواند آینده نرم افزارهای شغل یابی باشد. در JobLens به جای نمایش ساده لیست شغل ها که امروزه در اکثر سرویس های مشابه استفاده می شود، از واقعیت افزوده برای نمایش شغل های مرتبط با تخصص کاربر استفاده شده و آنها را برروی نقشه نمایش می‌دهد. در انتخاب گزینه ها نیز فاصله بین منزل کاربر تا محل کار در نظر گرفته می‌شود.

این اپلیکیشن همچنین با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به شما خواهد گفت که آیا یکی از دوستان شما اکنون برای استخدام در یک شغل خاص اقدام نموده است یا خیر؟

همچنین با استفاده از قابلیت اتصال به شبکه‌های اجتماعی می‌توانید رزومه کاری و تحصیلی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این کار تقریبا شبیه به کاری است که وب‌سایت مشهور LinkedIn نیز انجام می‌دهد.

JobLens، قطعا مورد پسند طیف گسترده‌ای از جوانان جویای کار واقع خواهد شد؛ همچنین کارفرمایان محترم نیز می‌توانند از آن به عنوان محلی برای اعلان آگهی‌های استخدام خود استفاده نمایند.

نظر شما در مورد این اپلیکیشن نوکیا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات