پرواز با بوینگ 737 در خانه؛ داستان مرد 40 ساله‌ای که شیفته‌ی پرواز است

یک‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
گیک‌ها، افرادی هستند که برای دستیابی به علایق و خواسته‌هایشان، هیچ مانعی را پیش روی خود نمی‌بینند. لاورنت ایگِن، مردی 40 ساله و عاشق پرواز، به یاری دوستان نزدیک خود و پس از صرف 5 سال و چندین هزار یورو، موفق می‌شود کابین خلبان هواپیمای بوینگ 737 را در خانه‌ی خود بنا کند. در طی این مدت، او همواره مشغول به جمع آوری قطعات گوناگون و سرهم بندی آن‌ها بوده است.
تبلیغات

ماحصل کار در اتاق فرزندان آیگن و در میان تخت و کمد  جای گرفته است و بهانه‌ افتخار و لاف زنی آن‌ها در میان دوستانشان را فراهم آورده است.

home-made-cockpit-550x412

لاورنت از سن 12 سالگی و از همان دورانی که دیگر نوجوانان به دنبال تفریحات معمولی خود هستند، شیفته‌ی پرواز بوده و از تماشای نشستن و برخاستن هواپیماهای گوناگون در فرودگاهی که در نزدیکی منزلشان قرار داشت، سیر نمی‌شد. اما با وجود تمامی شوق و علاقه‌ای که به خلبانی و به پرواز درآوردن هواپیما داشت، بنابر دلایل خودش، هیچ وقت از طریق آکادمیک، به دنبال کسب تحصیلات کافی و آموختن اصول خلبانی نرفت.

home-made-cockpit2-550x733

اما هنوز هم در سن 40 سالگی، او و دوستانش دست از سوار شدن بر بال تخیلات و ایده‌پردازی‌های خلاقانه خود بر نداشته‌اند.

او اکنون قصد دارد با گذراندن دوره‌های آموزشی مربوطه، شغل مورد علاقه خود یعنی سرهم کردن قطعات کابین خلبان هواپیماها را بدست آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات