تصویر و مشخصات فنی گلکسی نوت 3 فاش شد

جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
یک منبع جدید مشخصات فنی گلکسی نوت 3 را بار دیگر فاش نموده و این بار به حافظه رم 3 گیگابایت و صفحه نمایش 5.7 اینچ اشاره شده است. یک تصویر نسبتا واضح نیز از این تلفن منتشر شده که مشخص نیست تا چه حد به واقعیت نزدیک است.
تبلیغات

براساس این گزارش تلفن گلکسی نوت 3 مجهز به صفحه نمایش 5.7 اینچ و حافظه رم 3 گیگابایت است. چندی پیش سامسونگ اعلام کرد که تولید ماژول سه گیگابایتی حافظه رم را آغاز کرده است و احتمالا گلکسی نوت 3 اولین تلفن مجهز به این حافظه خواهد بود.

به نظر می‌رسد سامسونگ به این نتیجه رسیده که صفحه نمایش 6 اینچ گلکسی مگا برای گلکسی نوت مناسب نیست و ترجیح داده که صفحه نمایش نسل سوم نوت را نسبت به نسل دوم خیلی افزایش ندهد.

گلکسی نوت 3 از پردازنده Snapdragon 800 با پشتیبانی از فناوری LTE-A بهره می‌برد. سرعت انتقال اطلاعات در این شبکه تا 150 مگابیت در ثانیه قابل افزایش است.

سامسونگ از اندروید 4.3 به همراه رابط کاربری تاچ ویز و نرم افزارهای سازگار با قلم دیجیتال S-Pen در نوت 3 استفاده خواهد کرد.

گفته می‌شود دوربین 13 مگاپیکسل گلکسی اس 4 در گلکسی نوت 3 نیز استفاده می‌شود و البته سامسونگ یک لرزش گیر اپتیکال را به آن اضافه نموده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات