ال جی و میدیاتک در حال ساخت یک تلفن سه سیم کارته هستند

جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
امروزه بسیاری از کاربران بیش از یک سیم کارت در اختیار دارند و بنا به دلایل مختلف تمایل دارند تا به شبکه اپراتورهای مختلف مخابراتی متصل شده و یا بنا به دلایلی تمایل دارند تلفن‌های کاری و شخصی خود را مجزا کنند. در همین راستا تلفن‌های دو سیم کارته محبوب شدند و حتی نسخه 2 سیم کارته برخی از پرچمداران مطرح دنیا همچون HTC One عرضه شدند. حال به نظر می‌رسد ال جی قصد دارد اولین تلفن سه سیم کارته دنیا را عرضه کند.
تبلیغات

ظاهرا تقاضا برای تلفن‌های چند سیم کارته بیشتر شده است و در همین راستا تولیدکنندگان مطرح تلفن، نسبت به عرضه محصولات چند سیم کارته خود اقدام می‌کنند. امروز نیز ال جی و میدیاتک رسما اعلام نموده‌اند که به یکدیگر محلق شده‌اند تا اولین تلفن هوشمند 3G سه سیم کارته دنیا را تولید کنند.

این تلفن قرار است قادر به استفاده از هر سه سیم کارت باشد، کاربر از طریق این تلفن می‌تواند با هر سه سیم کارت تماس برقرار کرده و پیامک ارسال و دریافت کند. آنها در تلاشند تا مصرف انرژی را در این تلفن بهینه سازند تا طول عمر باتری دستگاه افزایش یابد. یکی از مهمترین مسائل مربوط به تلفن‌های دو سیم کارته مربوط به طول عمر باتری آنها است.

دو شرکت ال جی و میدیاتک وعده داده‌اند که به زودی محصول همکاری آنها وارد بازار خواهد شد و پس از آنها، دیگر کمپانی‌های تولید کننده تلفن نیز نسبت به ارائه محصولات مشابه اقدام خواهند کرد.

دو یا سه سیم کارته بودن تلفن برای شما چقدر اهمیت دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات