پنل تلفن 6 اینچی نوکیا در کارخانه رویت شد

جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
مدت‌ها است که شایعات مربوط به اولین فبلت ویندوز فونی دنیا که قرار است توسط نوکیا ساخته شود به گوش می‌رسد و حالا پنل این تلفن که صفحه نمایش 6 اینچی را در خود جای می‌دهد در کارخانه چینی سازنده آن مشاهده شده است. در حال حاضر بزرگترین تلفن ویندوز فونی نوکیا، لومیا 625 است که از صفحه نمایش 4.7 اینچ بهره می‌برد.
تبلیغات

هنوز مشخص نیست که تلفن 6 اینچی لومیا همچون لومیا 625 دارای سخت افزار متوسط و قیمت ارزان خواهد بود یا همچون لومیا 1020 از سخت افزار کارآمدی بهره خواهد برد و متقابلا قیمت آن نیز بالاتر تعیین خواهد شد. حتی نمی‌دانیم نوکیا سنسور 41 مگاپیکسلی خود را برای این تلفن نیز بکار خواهد برد یا خیر.

به هر حال نوکیا و مایکروسافت قصد دارند در بازار فبلت‌ها نیز حضور داشته باشند به همین دلیل نسبت به طراحی و تولید تلفن 6 اینچی اقدام کرده‌اند. گفته می‌شود این تلفن به صفحه نمایش با رزولوشن 1080p مجهز می‌شود، اما اگر نوکیا بخواهد قیمت این محصول را پایین نگاه دارد مجبور به استفاده از پنل‌های ارزان قیمت تر HD است.

نوکیا امسال چندین تلفن جدید لومیا از جمله لومیا 520 در رده تلفن‌های ارزان، لومیا 625 در رده میانی و لومیا 1020 در رده بالای بازار را معرفی نموده است و حال باید دید این کمپانی فنلاندی باز هم توان معرفی یک محصول جدید را دارد یا عرضه فبلت این شرکت برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات