انتشار تصاویری جدید از قاب‌های قسمت پشتی LG G2 به رنگ‌های گوناگون

پنج‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
تا معرفی رسمی تلفن G2 شرکت ال‌جی مدت زیادی باقی نمانده، اما اگر چیزی غیر قابل کنترل‌تر و سرکش‌تر از بازار شایعات موبایل پیدا کردید، ما را هم در جریان بگذارید. این بار با تصاویری رو به رو هستیم که علاوه بر نمایش نمای جلویی دستگاه که چندان هم برایمان نا آشنا نیست، قسمت پشتی G2  را هم به ما نشان می‌دهند که همان طور که ملاحظه می‌کنید، در رنگ‌های مختلف ارائه خواهد شد.
تبلیغات

آبی، قرمز، صورتی و خاکستری. رنگ‌های مشاهده شده برای قاب پشتی پرچم‌دار بعدی ال‌جی  هستند که در دو هفته اخیر، بخش قابل توجهی از اخبار دنیای موبایل و تلفن‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. در تصویر زیر، مدل آبی رنگ جی 2 را می‌بینید که به همان مولفه های همیشگی ال‌جی در طراحی، مزین شده ولی رنگ آبی، به آن جلوه‌ای ویژه داده است.

G2 2

تا به حال در باره‌ی جی 2 چیزهای زیادی شنیده‌ایم، اما اگر بخواهیم مهم‌هایشان را استخراج کنیم، صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p، باتری 2610 میلی آمپری و پردازنده‌ی Snapdragon 800 گزینه‌های مناسبی هستند. ال‌جی تا کنون مراحل تایید گواهی‌نامه‌های کیفی از FCC را گذرانده و روز 7 آگوست، G2 به صورت رسمی در مقابل رسانه‌های حاضر کنفرانس نیویورک، حاضر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات