گزارش مالی ال جی در سه ماهه دوم 2013: رکورد فروش 12.1 میلیون دستگاه تلفن هوشمند

پنج‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
ال جی نیز همچون دیگر شرکت‌های مطرح دنیا، گزارش عملکرد مالی خود در سه ماهه دوم 2013 را منتشر کرد و در آن خبر از فروش 12.1 میلیون دستگاه تلفن هوشمند در این فاصله زمانی را داد. درآمد این شرکت از بخش موبایل به 2.78 میلیارد دلار رسیده که 20 درصد از کل درآمد این کمپانی کره‌ای را شامل می‌شود.
تبلیغات

ال جی بالاخره توانست وارد دنیای موبایل شود و هر فصل نسبت به فصل قبل، سهم بازار خود را افزایش دهد. این کمپانی کره‌ای با وجود اینکه زمان زیادی از معرفی پرچم داران قبلیش می‌گذرد و هنوز تلفن پرچمدار جدید این شرکت با نام LG G2 معرفی نشده، اما باز هم توانسته 12.1 میلیون دستگاه تلفن هوشمند را به فروش برساند.

براساس گزارش امروز صبح ال جی، این کمپانی در مجموع 13.6 میلیارد دلار درآمد داشته که 20 درصد از آن معادل 2.78 میلیارد دلار از بخش موبایل بدست آمده است. درآمد بخش موبایل ال جی نسبت به همین فاصل زمانی در سال گذشته رشد 34 درصدی داشته است.

سود خالص ال جی در این فصل به 139.04 میلیون دلار محدود می‌شود که نسبت به سه ماهه دوم سال 2012 نزدیک به 7.7 درصد رشد داشته است. ال جی امیدوار است روند رو به رشد شرکت در سه ماهه سوم 2013 و به لطف معرفی محصولات جدید در بخش موبایل، ادامه یابد.

از جمله محصولات تاثیر گذار در میزان فروش بخش موبایل ال جی می‌توان به محصولات میان-رده سری F، سری L و همچنین رده بالا همچون Optimus G و G Pro اشاره کرد. تلفن G2 ال جی هفته آینده رسما رونمایی خواهد شد.

بخش تفریحات خانگی ال جی به دلیل معرفی محصولات جدید شامل تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی و OLEDها در این فصل 4.91 میلیارد دلار درآمد داشته که نسبت به سه ماهه پیش از آن، رشد 6.4 درصدی را تجربه کرده است. 95.37 میلیون دلار از سود ال جی در سه ماهه دوم نیز از همین بخش حاصل شده است.

درآمد بخش لوازم خانگی ال جی نسبت به سال گذشته 10.9 درصد رشد داشته تا سود 107.84 میلیون دلاری را برای کره‌ای‌ها به همراه داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات