قابلیت خرید و اجاره کتاب‌های درسی به گوگل پلی اضافه می‌شود

چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل ادعا می‌کند که نسخه جدید از تبلت نکسوس 7، یک ابزار بی‌نظیر برای دانش‌آموزان و دانشجویان است. حال این کمپانی اعلام کرده که از این به بعد قابلیت خرید و اجاره کتاب‌های درسی به فروشگاه اپلیکیشن این شرکت، گوگل پلی، وجود خواهد داشت. این قابلیت جدید از چند روز دیگر به فروشگاه گوگل پلی اضافه خواهد شد.
تبلیغات

از این به بعد دانش‌آموزان و دانشجویان نباید نگران یافتن و خرید کتاب‌های درسی خود باشند، زیرا گوگل امکان ویژه‌ای را برای این دسته از کاربران، که البته تعدادشان هم کم نیست، فراهم کرده است. این کمپانی یک بخش مخصوص از فروشگاه گوگل پلی را به کتاب‌های درسی اختصاص داده و مدعی است که بخش کتاب‌های درسی، یکی از جامع‌ترین بخش‌های موجود در این فروشگاه است.

سعی شده است تا تمامی عناوین درسی در این بخش پوشش داده شود و دانشجویان می‌توانند این کتاب‌ها را خریداری کرده و یا به مدت 6 ماه (بیشتر از یک نیم‌سال تحصیلی) اجاره نمایند.

تمامی عناوین موجود در این فروشگاه از پنج موسسه برگزیده در امر چاپ و نشر کتاب‌های درسی تهیه می‌شوند و گوگل گفته است که هر کدام از کتاب‌های موجود، شامل بیش از 80 درصد تخفیف خواهند بود.

می‌توان کتاب‌های خریداری شده از فروشگاه گوگل پلی را از طریق دستگاه‌های اندرویدی، وب و حتی دستگاه‌های مبتنی بر iOS نیز مطالعه نمود.

اکثر سهم بازار در استفاده از تبلت‌ها به عنوان دستگاه‌های کمک آموزشی، تا کنون در اختیار اپل بوده است و هیچ شرکت بزرگی نتوانسته وارد رقابت نزدیک با این کمپانی، در این زمینه شود.

اردیبهشت ماه امسال، گوگل برای نخستین بار از افتتاح بخشی جدید در فروشگاه گوگل پلی خبر داد که بیشتر بر روی منابع و عناوین علمی و پژوهشی تمرکز داشت. این بخش جدید تاکنون در فروشگاه گوگل قرار نگرفته، اما گفته می‌شود که به احتمال یاد قرار است پاییز امسال در این فروشگاه قرار بگیرد.

حضور این بخش خاص در کنار بخش کتاب‌های درسی، می‌تواند آینده‌ای روشن را برای گوگل به ارمغان بیاورد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات