موتورولا سه تلفن دروید مکس، مینی و اولترا را معرفی کرد

چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
مطالعه 3 دقیقه
روز گذشته در مرکز لینکلن شهر نیویورک، موتورولا مراسم  کوچکی را  برپا کرد تا از سه تلفن جدید خود که برای شبکه مخابراتی ورایزون آماده شده‌اند، پرده‌ بر دارد. در ادامه با معرفی سه تلفن Droid Maxx، Droid Ultra و Droid Mini و گالری عکس‌هایشان با ما همراه باشید.
تبلیغات

نخست به Droid Maxx می‌پردازیم که با یک صفحه نمایش 5 اینچی 720p، ظاهر دلنشینی دارد. چینش پیکسل‌ها در صفحه نمایش آن نه از نوع PenTile و نه RGB، بلکه نوعی جدید از سازماندهی پیکسلی است که کاملا متفاوت می‌باشد. این نمایشگر از نوع OLED است، بنابراین  مهندسان موتورولا قادر بوده‌اند ضخامت تلفن را به  تنها 8.5 میلیمتر کاهش دهند. دوربین آن 10 مگاپیکسلی با لنز نسبتا عریض f2.4 است. باتری دستگاه نیز به 3500mAh (میلی آمپر ساعت) ارتقا یافته و اکنون  تحت سخت‌ترین استفاده، تا 48 ساعت دوام می‌آورد. از دیگر مشخصات Droid Maxx می‌توان به 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، پشتیبانی از LTE و NFC اشاره کرد.

VRG 6676

این تلفن مجهز به سیستم عامل اندروید 4.2.2 است. این گوشی دارای نرم افزار خاصی به نام Touchless Control است که می‌توان آن را چیزی بین Google Now و Siri دانست. با به زبان آوردن عبارت OK Google Now، تلفن از حالت استندبای خارج شده و به دستورات کاربر گوش می‌کند. موتورولا هنوز اعلام نکرده که این تلفن از چه دستوراتی پشتیبانی خواهد کرد.

Droid Ultra را تنها از طریق ضخامت 7.2 میلیمتری و حافظه داخلی کمتر، می‌توان از مکس متمایز دانست و این دو تلفن هر دو از تراشه‌ای با معماری جدید X8 استفاده می‌کنند که مستقیما توسط خود موتورولا توسعه یافته است. این تراشه دارای 2 هسته 1.7 گیگاهرتزی است که با 4 هسته گرافیکی یکپارچه شده است. موتورولا ادعا می‌کند که تراشه جدید این شرکت 24 درصد سریعتر از تراشه بکار رفته در نسل قبلی Droid عمل می‌کند.

 

Droid Mini، با صفحه نمایش 4.3 اینچی و رزولوشن 720p روانه بازار می‌شود و معماری سخت افزاری یکسانی با دو برادر بزرگ‌تر خود دارد.

از جمله ویژگی‌های نرم افزاری افزوده شده به سه تفنگ دار درویدی موتورولا، می‌توان به رابط کاربری ویژه‌ی دوربین اشاره کرده که با کشیده انگشتان به طرفین، کاربر را به سمت تنظیمات و یا گالری تصاویر هدایت می‌کند. با کشیدن دو انگشت از پایین صفحه به سمت بالا نیز می‌توانید به راحتی به آپلود عکس‌هایتان بپردازید. در آخر به Active Display اشاره می‌کنیم که با استفاده از تنها بخش کوچکی از نمایشگر، به اطلاع رسانی و نمایش آخرین بروز رسانی‌ها، از قبیل پیام‌های رسیده، تماس‌های از دست رفته و ... می‌پردازد.

با وجود تعبیه یک رابط کاربری اختصاصی بر روی این سه تلفن، تجربه‌ای بسیار شبیه به اندروید خالص را با آنها خواهد داشت.

دروید اولترا و مکس به ترتیب با قیمت 99، 199 و 299 دلار و از طریق قرارداد با اپراتور ورایزون، عرضه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات