ساعت هوشمند سامسونگ به نام «Samsung Gear» احتمالا شهریورماه امسال و همزمان با گلکسی نوت 3 معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
شایعات بسیاری مبنی بر فعالیت‌های گسترده سامسونگ در زمینه طراحی و ساخت ابزارهای هوشمند پوشیدنی، به خصوص ساعت هوشمند، وجود دارند، و با استناد به بسیاری از آن‌ها، این محصولات به این زودی ها وارد بازار نخواهند شد. اما امروز وب‌سایت PantentlyApple مدعی شده است که سامسونگ قصد دارد، همزمان با معرفی گلکسی نوت 3، از ساعت هوشمند خود نیز پرده برداری نماید.
تبلیغات

«Samsung Gear» نام این ساعت هوشمند جدید است که گفته می‌شود قرار است به عنوان یک ابزار جانبی و مکمل گوشی‌های هوشمند این شرکت کار کند. اما اینکه ویژگی‌ها و امکانات این محصول جدید به چه شکل و در چه حدی است، تا کنون به صورت یک راز، مخفی مانده‌اند. حتی نام این ساعت هوشمند نیز هنوز قطعی نیست و ممکن است تغییر کند.

وب‌سایت PatentlyApple که این خبر را منتشر کرده، از ذکر نام منابع اطلاعاتی مرتبط با این خبر خودداری نموده است. برخی از صاحب نظران نیز در مورد این خبر تردید دارند، اما با توجه به بازاریابی گسترده و هدفمند سامسونگ در این زمینه، به نظر نمی‌رسد که این خبر چندان هم بیراه باشد.

به هر حال ممکن است این خبر، شایعه‌ای بیش نباشد و فعلا خبری از معرفی ساعت هوشمند توسط سامسونگ در کار نباشد. گذشت زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

شما چه فکر می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات