سامسونگ بر روی یک سری از ابزارهای هوشمند پوشیدنی کار می‌کند

سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
ابزارهای هوشمند پوشیدنی مانند ساعت‌ و عینک هوشمند، به آرامی سعی در قبضه بازار ابزارهای هوشمند دارند. حال که گفته می‌شود گوگل، اپل و مایکروسافت در حال کار کردن بر روی ابزارهای پوشیدنی هوشمند خود هستند، سامسونگ نیز از غافله عقب نمانده و شایعات بسیاری مبنی بر فعالیت‌های مخفی این شرکت در طراحی و ساخت یک ساعت هوشمند وجود دارند.
تبلیغات

سامسونگ، همانند همیشه، بر روی یک محصول خاص متمرکز نشده ومنابع نزدیک به این شرکت گزارش می‌دهند که این شرکت کره‌ای قصد دارد ساعت هوشمند خود را با گنجاندن بسیاری از قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند در آن، در مدل‌ها و قیمت‌های متنوع به بازار عرضه کند.

سامسونگ، یک تیم متشکل از متخصصان حرفه‌ای را برای کار کردن بر روی محصولات پوشیدنی خود تدارک دیده است. این تیم در ارتباط نزدیک با بخش ارتباطات سیار این شرکت کار می‌کنند تا با کمک هم بتوانند این محصولات را در اسرع وقت راهی بازار کنند.

متخصصان سامسونگ قصد دارند تا قابلیت‌های ویژه‌ای را در این ساعت هوشمند بگنجانند، اما تمرکز اصلی آن‌ها بر روی طراحی یک واسط نرم‌افزاری ویژه است تا کاربران بتوانند نهایت استفاده را از محصول نهایی ببرند.

هنوز برنامه دقیق سامسونگ برای عرضه این قبیل محصولات به بازار مشخص نیست، اما این شرکت، فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغات گسترده خود را برای آماده سازی افکار عمومی مبنی بر استفاده از این محصولات، آغاز نموده است.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات