70 درصد تخفیف بیت دیفندر در ماه مبارک رمضان

سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
به نقل از دپارتمان آنلاین بیت دیفندر در ایران، به مناسبت ماه مبارک رمضان کاربران می توانند از 70% تخفیف در خرید محصول Total Security بهرمند شوند.
تبلیغات

بیت دیفندر هموراه با حمایت بیش 400,000,000 کاربر خود موفقیت های بی نظیری در حوزه امنیت کسب کرده است. بیت دیفندر تنها آنتی ویروسی است که تمام 18 جایزه برتر آنتی ویروس ها را دریافت نموده و تنها 4 ساعت پس از کشف ویروس استاکس نت که به منظور خرابکاری در تاسیسات هسته ای ایران برنامه ریزی شده بود، آن را  کشف و ضد این بد افزار را در سایت خود قرار داد. 16 بار آپدیت روزانه، شناسایی بیش از 120,000 بدافزار در ماه و ...... همه برای فراهم آوردن امنیتی بی نظیر برای کاربران است.

بیت دیفندر علاوه بر امنیت فراگیری که برای کاربران خود می خواهد ،در تلاش است تا امکانات بیشتری را نیز برای کاربران خود فراهم کند. اگر سرعت کامپیوتر شما کند می شود، Tune-Up توتال سکیوریتی بیت دیفندر را به شما پیشنهاد می کنیم، تا با زمان بندی Disk Defragmenter و Registry cleaner سرعت کامپیوتر شما را بهینه کند. با قابلیت Safepay بیت دیفندر دیگر نگران حملات فیشینگ (فیشینگ چیست؟) ، هک شدن اطلاعات محرمانه و خریدهای اینترنتی خود نباشید. با کنترل والدین بیت دیفندر نیز، فرزند خود را از آسیب های اجتماعی و اخلاقی دنیای اینترنت محفوظ بدارید. رمز نگاری و جلوگیری از سرقت و شنود اطلاعات شما و امکانات بسیار دیگر نیز در بیت دیفندر وجود دارد.

حال اگر علاقه مندید تا همچون یک نیروگاه هسته‌ای از سیستم شما محافظ شود، می توانید از پیشنهاد محدود این آنتی ویروس رتبه یک دنیا، با 70 درصد تخفیف به مناسبت ماه مبارک رمضان برخوردار شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به تنها وب سایت رسمی این کمپانی رومانیایی در ایران www.Bitdefender.ir مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات