کانن از دوربین DSLR EOS 70D با سنسور جدید و سیستم فوکوس خودکار پیشرفته پرده برداشت

سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴
مطالعه 3 دقیقه
کانن امروز یک دوربین DSLR جدید را با نام EOS 70D معرفی کرد. این دوربین مجهز به سنسور Dual Pixel CMOS و سیستم پیشرفته فوکوس خودکار است. تکنولوژی جدید کانن برای فوکوس خودکار در EOS 70D این امکان را می‌دهد تا با این دوربین عکاسی همچون دوربین‌های حرفه‌ای فیلم‌برداری نسبت به ضبط تصاویر و تغییر فوکوس برروی اشیاء متحرک اقدام کرد. کانن برای رسیدن به این فوکوس خودکار از فناوری تشخیص فاز بهره برده است.
تبلیغات

یکی از مشکلات اصلی فیلم‌برداری با دوربین‌های عکاسی سیستم ضعیف فوکوس خودکار در حالت فیلم‌برداری است. اما کانن از سیستم پیشرفته و جدیدی در دوربین 70D بهره برده که به خوبی اشیاء متحرک را تشخیص داده و بصورت خودکار برروی آنها فوکوس را انجام می‌دهد. به این ترتیب از 70D به راحتی می‌توان برای ذخیره ویدیوهای فول‌اچ حرفه‌ای استفاده نمود.

سنسور Dual Pixel CMOS این دوربین به افزایش سرعت فوکوس برروی اجسام متحرک کمک می‌کند تا همه چیز به شکل کاملا نرم و قابل قبولی ذخیره شود. دوربین 70D حتی برای تغییر فوکوس در صحنه‌های متحرک سریع نیز مشکلی نخواهد داشت.

70D-top

علاوه بر سیستم حرفه‌ای فوکوس خودکار، دوربین EOS 70D مجهز به یک سنسور 20.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS است که در کنار پردازنده DIGIC 5+ قرار گرفته تا کیفیت و شفافیت تصویر به شکل بسیار خوبی حفظ شود. این دوربین از لنزهای EF پشتیبانی می‌کند و دارای بازه 100 تا 12800 برای ISO است که البته تا 25600 قابل افزایش است.

این دوربین توانایی فوکوس 19 نقطه‌ای و عکس برداری پشت سرهم تا 7 فریم در ثانیه را در حالت Burst Mode دارد.

کانن اتصال بی‌سیم را نیز در EOS 70D اضافه نموده، تا کاربران به راحتی قادر به اشتراک گذاشتن تصاویر ضبط شده با ابزارهای دیگر از جمله کامپیوتر یا تلفن هوشمند شوند. علاوه بر این، امکان کنترل دوربین از طریق تلفن هوشمند نیز به کمک اتصال بی‌سیم میسر است. برای این کار نرم افزار خاصی به نام EOS Remote برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS ارائه شده که از طریق آن امکان کنترل میزان ISO، سرعت شاتر و میزان گشودگی دریچه دیافراگم وجود دارد.

70D-back

کانن، دوربین جدید EOS 70D را محصولی خارق العاده دانست که قادر است قواعد بازی را بهم بزند و به لطف امکانات پیشرفت و کیفیت بسیار بالای عکس و فیلم‌برداری در آن نظر بسیار از عکاسان را به خود جلب کند. آنها به قابلیت فوکوس پیشرفته برروی اشیاء متحرک تمرکز نموده‌اند و آن را قابلیت کلیدی برای عکاسان اعلام کردند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات