گزارش مالی سه ماهه دوم گوگل: 14.11 میلیارد دلار درآمد، 3.23 میلیارد دلار سود، رشد 19 درصد

جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل امروز رسما گزارش مالی مربوط به سه ماهه دوم 2013 را منتشر کرد. غول جستجوگر اینترنتی در این فصل توانسته 14.11 میلیارد دلار درآمد و 3.23 میلیارد دلار سود را تجربه کند تا سهامدارانش بابت هر سهم خود، 9.56 دلار دریافت کنند.
تبلیغات

تحلیل گران بازار بورس، پیش بینی کرده بودند که درآمد گوگل در این سه ماهه، رشد 20 درصدی را تجربه خواهد کرد. البته وال استریت ژورنال پیش بینی دقیق‌تری را ارائه کرده بود و در آن گفته بود که درآمد گوگل در این فصل 14.5 میلیارد دلار خواهد بود که تقریبا نزدیک به رقم واقعی درآمد گوگل در این فصل است.

گوگل در سه ماهه دوم سال 2012 درآمد 12.21 میلیارد دلاری و سود 2.79 میلیارد دلاری را تجربه کرده بود. این بدین معناست که درآمد این کمپانی نسبت به سال گذشته 19 درصد رشد داشته است.

لری پیج، مدیر عامل و یکی از بنیان گذاران گوگل در جلسه ارائه گزارش مالی این شرکت به تلفن Moto X که توسط موتورولا ساخته می‌شود، اشاره کرد و گفت که مشکل طول عمر باتری یکی از دغدغده‌های اصلی است، او گفت که این مشکل در تلفن جدید موتورولا رفع شده و نیازی نیست مدام در حال شارژ دستگاه خود باشید. او همچنین اعلام کرد که همه چیز در این تلفن سریع‌تر و ساده‌تر شده است.

لری پیچ همچنین به عینگ گوگل نیز اشاره کرد و گفت که از استفاده از این ابزار بسیار لذت می‌برد و عینک گوگل یک تجارت بزرگ و جدید را برای گوگل ایجاد خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات