اپل در حال مذاکرده با شارپ، ال جی و AU Optronics به منظور تهیه‌ی پنل‌های مورد نیاز برای iTV

پنج‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
در چند سال اخیر، شایعات فراوانی از معرفی یک تلویزیون هوشمند ساخت اپل شنیده‌ایم. یک نمایشگر HD که راه اپل برای ورود به اتاق نشیمن‌ خانه‌هایمان را هموار می‌کند و مطابق دیگر محصولات اپل، شیوه‌ای جدید برای استفاده از یک تلویزیون معمولی به ما نشان می‌دهد. حالا شایعه سازان فعال حوزه‌ی فناوری، از تلاش این شرکت برای عقد قرارداد با تولید کنندگان مطرح پنل‌های نمایشی برای تولید تلویزیون هوشمند خود خبر می‌دهند.
تبلیغات

در واقع این شایعات نخستین بار از نقل قولی که در زندگی‌نامه‌ی استیو جابز، اثر والتر آیزاکسون آمده بود، شروع شده و تا به امروز هم ادامه پیدا کرده‌اند.

ظاهرا اپل کماکان در حال انجام آزمایشات گوناگون و یافتن بهترین طرح ممکن برای محصول خود است و مهندسان و مدیران کوپرتینو، هنوز بر سر فناوری‌های استفاده شده در iTV به توافق نرسیده‌اند. محصولی که می‌تواند دوباره اپل را به اوج دوران نوآوری خود برگردانده و به عنوان یک ابزار استارتزیک، زمینه‌ساز ورود به حوزه‌های دیگر شود.

جدیدترین شایعات خبر از نمایشگری 4K یا اولترا اچ‌دی داده‌اند که احتمالا توسط یکی از تولید کنندگان نامبرده ساخته خواهد شد. هر یک از کمپانی‌هایی که پیش‌تر اشاره کردیم، پیش از این با اپل همکاری داشته و برای مدتی کوتاه یا بلند و در ظرفیتی محدود یا وسیع، وظیفه‌ی تامین قطعات مورد نیاز این شرکت کالیفرنیایی را بر عهده داشته‌اند.

اگر این شایعات را باور کنیم نباید انتظار داشته باشیم معرفی تلویزیون اپل را، حداقل تا اوایل 2014 شاهد باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات