تصاویر، ویدیو و مشخصات فنی نکسوس 7 بعدی فاش شد

پنج‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
گوگل یک رویداد اندرویدی را برای 2 مردادماه برنامه‌ریزی کرده و شایعه شده که در آن علاوه بر معرفی اندروید 4.3، از نسل بعدی تبلت 7 اینچی نکسوس نیز رونمایی خواهد شد. حال امروز وب سایت اندروید-سنترال تصاویر و ویدئو مربوط به تبلتی که گفته می‌شود نکسوس 7 بعدی است را منتشر کرده که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

در این تصاویر به خوبی ظاهر نکسوس 7 بعدی قابل مشاهده است و علاوه بر آن مشخصات فنی آن نیز درج شده است. گفته می‌شود نسخه 16 گیگابایت نکسوس 7 بعدی با قیمت 229 دلار و نسخه 32 گیگابایتی آن با قیمت 269 دلار عرضه خواهد شد.

ابتدا توجه داشته باشید که هیچ کدام از این اطلاعات هنوز رسمی نیستند و همگی در حد شایعه‌اند. حتی شاید این تصاویر مربوط به یک نسخه آزمایشی یا نمونه اولیه از نکسوس 7 باشند.

اما براساس این تصاویر می‌توان متوجه شد که نکسوس 7 بعدی توسط ایسوس تولید شده است. همچنین انتظار می‌رود این تبلت در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی و در حالت وای-فای تنها یا وای-فای LTE عرضه شوند.

صفحه‌نمایش 7 اینچ نکسوس 7 بعدی از نوع LCD است که گفته می‌شود از رزولوشن 1080p بهره می‌برد. دوربین جلوی آن 1.2 مگاپیکسل و ساخت LiteonMobile و دوربین پشت 5 مگاپیکسل و ساخت Chicony است.

با نگاه به اطلاعات درج شده در رابطه با مادربرد می‌توان متوجه شد که این تبلت از پردازنده APQ8064 ساخت کوالکام بهره می‌برد که از خانواده Snapdragon S4 Pro است. اما پیش از این شایعات به پردازنده جدیدتر Snapdragon 600 اشاره داشتند.

درگاه میکرو USB در لبه پایین دستگاه و دکمه پاور و حجم صدا نیز همچون نسل قبل، در لبه راست جای داده شده‌اند.

این تبلت همچنین دارای یک جفت اسپیکر است که انتظار می‌رود، صدای خروجی قوی‌تری را نسبت به نسل قبلی ارائه کند.

نکته‌ای که باعث می‌شود به نهایی نبودن این تبلت شک کنیم استفاده از اندروید 4.2.2 است و این در حالی است که گفته می‌شود، گوگل قصد دارد در رویداد 2 مرداد خود از اندروید 4.3 رونمایی کند. بدین ترتیب احتمال این وجود دارد که محصولی که در تصاویر مشاهده می‌کنید، نسخه نهایی نکسوس 7 نبوده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات