ایسر در حال آماده سازی یک تبلت جدید 8 اینچی مبتنی بر ویندوز 8 است تا به شکایات کاربران پایان دهد

چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
ایسر، اکنون مراحل پایانی آماده سازی نسخه‌ای جدید از تبلت W3 است که در اواسط اردیبهشت ماه امسال معرفی شد و هم‌اکنون نیز به صورت عمده به خرده فروشان عرضه شده است. تبلت 8 اینچی مبتنی بر ویندوز 8 ایسر، به دلیل بهره بردن از صفحه نمایش بی کیفیت و اندازه بزرگش همواره مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.
تبلیغات

در یک بررسی که وب‌سایت ورج بر روی این تبلت به انجام داده، متوجه شدیم که صفحه نمایش W3 بسیار ضعیف عمل ‌می‌کند و دستگاه نیز بسیار بزرگ و سنگین است.

حال به نظر می‌رسد که ایسر قصد دارد تنها چند هفته پس از عرضه W3، نسخه جدیدی از این تبلت را وارد بازار کند تا بلکه مقداری از شکایات کاربران بکاهد.

وب‌سایت آلمانی Tweakers.net گزارش داده است که «استر سوانک» سخنگوی کمپانی ایسر، تایید نموده است که نسخه جدید این تبلت با ضخامت و وزن کمتر در راه است. البته فعلا هیچ صحبتی از بهبود کیفیت صفحه نمایش مطرح نشده است. اما با طراحی مجدد پنل، به نظر می‌رسد که ایسر قصد دارد صفحه نمایش را نیز ارتقاء دهد.

سوانک همچنین اذعان نموده که ایسر به فروش تعداد دستگاه‌های باقی‌مانده در کشور هلند ادامه می‌دهد و بعد از آن، خرده فروشان، دیگر دستگاهی برای فروش دریافت نخواهند کرد.

به نظر می‌رسد که همین رویه، حداقل در مورد کشور انگلتان نیز رعایت شود. سخنگوی این کمپانی در انگلستان می‌گوید:

از زمان معرفی تبلت W3 Iconica در نمایشگاه Computex، ما فروش این تبلت را آغاز نموده‌ایم. مشتریان اصلی ما، کاربرانی هستند که به دنبال ترکیبی از تفریح و بهره‌وری می‌باشند. روند ما از ابتدا همین بوده و خواهد بود.

نظر شما در مورد این تبلت ویندوزی ایسر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات