بالاترین آمار ترافیک وب در اندروید، متعلق به سامسونگ است

چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شوالیه کره‌ای که در طی چند ماه گذشته، در بازار سهام رشد چندانی را تجربه نکرده، اما همچنان با در دست داشتن 95 درصد از کل سود فروش تلفن‌ها و تبلت‌های اندرویدی، در دنیای مجازی وب نیز سردمدار است.
تبلیغات

در برسی که توسط Chitika انجام گرفته، در ایالات متحده و کانادا نزدیک به 50 درصد از ترافیک وب اندروید توسط تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد که خود رقم شگفت انگیزی است.

1

در رتبه‌های دوم تا چهارم، به ترتیب HTC با 9.7 درصد، موتورولا با 9.5 درصد، آمازون با 8.8 درصد و ال‌جی با 8.3 درصد قرار گرفته‌اند که در مقایسه با آمارهای سامسونگ، ارقام بسیار خردی به نظر می‌رسند. در این میان می‌توان گفت آمازون با تنها دو خط اصلی تولید تبلت، نتایج بسیار خوبی کسب کرده و کیندل فایر این شرکت پس از آیپد بیشترین سهم ترافیک را در آمریکای شمالی و در میان تبلت‌ها به خود اختصاص داده است.

2

اما هنگامیکه که به آمارهای سامسونگ به تفکیک مدل‌های گوناگون می‌رسیم نتایج قدری جالب‌تر می‌شوند. آخرین پرچمدار شرکت یعنی گلکسی اس 4، به سهمی 7 درصدی غناعت کرده که با توجه به فروش نسبتا بالای این محصول، تا حدودی دور از انتظار بود. پر رنگ‌ترین حضور در دنیای وب را نیز از گلکسی اس سوم شاهد هستیم که با سهمی 32 درصدی، در دنیای اینترنت به سیر و سلوک می‌پردازد. تلفن‌های غیر پرچمدار شرکت هم که در دسته‌ی متفرقه جای داده شده‌اند، با بیش از 25 درصد، نشان از فعالیت وسیع سامسونگ در بازار تلفن‌های متوسط و میان قیمت دارند که از جمله محبوب ترین آن‌ها می‌توان به تلفن Galaxy Ace اشاره کرد.

آمارهای ارائه شده توسط Chitika، اطلاعات بسیاری در اختیارمان قرار می‌دهند؛ از حضور پرشور سامسونگ در تمامی رنج‌های قیمتی تا فروش بسیار موفق این شرکت در بازار آمریکای شمالی ونفوذ نسبی این تولید کننده‌ی کره‌ای در بازارهای جهانی و مناطق پرسودی چون ایالات متحده و کانادا.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات