تلفن G2 ال جی مجهز به باتری 2540 میلی آمپر ساعتی است

چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
طی روزهای اخیر هر آنچه در مورد نسل بعدی تلفن‌های هوشمند ال جی باید می‌دانستیم، فاش شد و حالا حتی ظرفیت باتری آن نیز مشخص شده است. تصاویر، مشخصات فنی، طراحی و موارد دیگر مربوط به این تلفن که ماه آینده رسما در نیویورک رونمایی می‌شود، فاش شده‌ است.
تبلیغات

در تصاویر تازه‌ای که از تلفن G2 ال جی بدست آمده، ظرفیت باتری 2540 میلی‌آمپر ساعتی ذکر شده است. بدین‌ترتیب و با توجه به صفحه‌نمایش 5.2 اینچ و پردازنده قدرتمند 4 هسته‌ای Snapdragon 800 می‌توان حدودا متوجه طول عمر باتری این دستگاه شد. احتمالاً G2 نیز از این بابت شبیه به دیگر پرچمداران فعلی مانند S4 و One عمل خواهد کرد.

تلفن گلکسی اس 4 سامسونگ به باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی و One اچ‌تی‌سی نیز به باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده است. بدین‌ترتیب G2 از نظر ظرفیت باتری بین این دو تلفن جای دارد. البته باید دید که بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری و استفاده از پردازنده مدرن‌تر S800 در این دستگاه چقدر در افزایش طول عمر باتری G2 تأثیر گذار خواهند بود.

همچنین در نظر داشته باشید که تلفن Optimus G Pro این شرکت مجهز به باتری 3140 میلی آمپرساعتی است.

با دقت در تصاویر جدید می‌توان متوجه شد که بدنه G2 یکپارچه نیست و باتری آن توسط خود کاربر قابل تعویض است. همچنین در این تصاویر نیز دکمه‌های کم و زیاد کردن حجم صدا که در زیر لنز دوربین قرار گرفته‌اند به خوبی قابل مشاهده هستند.

از دیگر مشخصات فنی منتسب به G2 می‌توان به صفحه‌نمایش 5.2 اینچ با رزولوشن 1080p، پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon 800 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز، دو گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 4.2.2 اشاره کرد.

درست است که این اطلاعات فعلا در حد شایعه هستند، اما از آنجایی طی روزهای اخیر، تصاویر مختلف از زوایا متنوعی از G2 منتشر شده، به نظر می‌رسد محصول نهایی با همین مشخصات فنی معرفی گردد.

همچنین شایعه شده که ال جی عبارت Optimus را از نام نسل بعدی این تلفن حذف خواهد کرد و محصول نهایی را با نام LG G2 روانه بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات