با پروژکتورهای جدید ال‌جی آشنا شوید

سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
با پیشرفت تکنولوژی، ویدیو پروژکتورها نیز کوچک‌تر، سبک‌تر، با کیفیت‌تر و از همه مهمتر ارزان تر از قبل شده اند، تا این ابزارها راه به خانه کاربران یافته و تقاضا برای آنها افزایش یابد. در همین راستا ال جی نیز نسبت به عرضه ویدیو پروژکتورهای جدید خود اقدام نموده که از نظر مشخصات سخت افزاری، ابعاد و وزن در وضعیت مناسبی قرار دارند. در ادامه مطلب به معرفی برخی از پروژکتورهای ال جی خواهیم پرداخت.
تبلیغات

پروژکتورها تصاویر را در ابعاد بزرگ نمایش می‌دهند و سرگرمی و لذت تماشای فیلم یا اجرای بازی‌ها را دو چندان می‌کنند.

medium01

پروژکتور AF115 ال‌جی تا پروژکتور ال‌ای‌دی HS201 با قابلیت حمل و نقل آسان، قابلیت‌های گوناگونی مانند ورودی HDMI، لامپ بسیار بادوام ال‌ای‌دی، خاموش/روشن سریع و امکانات دیگر را ارائه می‌کنند. پروژکتورهای LED ال‌جی به شما امکان می‌دهد تا تجربه‌ای همانند سینما را در خانه داشته باشید.

lg led projjector

پروژکتور ال‌ای‌دی PA75U که حدود 750 دلار قیمت دارد قابلیت‌های مشابه تلویزیون‌های هوشمند را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا با بهترین‌های اینترنت از طریق وای-فای به یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی مستقیماً از طریق پروژکتور ارتباط برقرار کنید و با کنترل جادویی (Magic Remote) بالا و پایین کردن، کلیک کردن و کنترل با حرکات بدن بسیار راحت و سرگرم‌کننده است.

امکانات ویژۀ پروژکتورهای ال‌جی

LCoS: این فناوری نه تنها تفسیر رنگ‌های روشن‌تر و دقیق‌تری فراهم می‌کند، بلکه کیفیت تصویری واضح و با جزییات، حتی در تصاویری که حرکات سریعی دارد، ارائه می‌دهد.

لامپ LED:چراغ ال‌ای‌دی پرسرعت و پالسی ال‌ای‌دی محو شدن تصاویر و خراب شدن رنگ را از بین می‌برد و طول عمر پروژکتور را تا ۳۰ هزار ساعت افزایش می‌دهد؛ چیزی معادل ۴ ساعت استفاده در روز و ۲۰ سال دوام. این میزان استفاده برای مشاهدۀ هزاران رخداد ورزشی، فیلم یا بازی‌های ویدئویی کافی به نظر می‌رسد.

نمایش فایل‌های مختلف: نمایش فایل‌های آفیس بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر و از طریق حافظه USB

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات