اپلیکیشن Pro Camera نوکیا برای لومیا 920، 925 و 928 نیز ارائه خواهد شد

جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
نوکیا به همراه تلفن دوربین هیبریدی لومیا 1020، از نرم افزار خاص و کارآمد مخصوص عکاسی با نام Pro Camera نیز پرده برداشت. نرم افزاری که قابلیت‌های حرفه‌ای عکاسی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. حال این کمپانی فنلاندی تایید نموده که نرم افزار Pro Camera برای دیگر اعضاء خانواده لومیا نیز ارائه خواهد شد.
تبلیغات

نوکیا در نرم افزار دوربین Pro Camera رابط کاربری فوق العاده کارآمد و جدیدی را معرفی نموده که از طریق آن کاربر به سادگی قادر به تنظیم میزان نوردهی، تغییر فوکوس، تنظیم ISO و بالانس نور سفید است. هر زمان نیز که بخواهد وارد حالت تنظیم خودکار شود، تنها کافی است که دکمه مورد نظر را به سمت چپ صفحه بکشد.

افرادی که شانس کار کردن با Pro Camera را داشته‌اند، رابط کاربری آن را بسیار کارآمد و دوست داشتنی توصیف نموده‌اند. گیزمودو حتی آن را آنقدر خوب دانسته که باور دارد نیکون و کانن نیز باید از رابط کاربری اینچنینی به همراه صفحه لمسی در دوربین‌های آینده خود بهره ببرند.

پس اگر شما صاحب یکی از تلفن‌های لومیا 920، لومیا 925 یا لومیا 928 هستید، خوشحال باشید که نوکیا نرم افزار Pro Camera را برای تلفن شما نیز ارائه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات