تماشا کنید: آنباکسینگ اکسپریا تبلت Z سونی

جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
در جعبه‌ی تبلت باریک، سبک و بسیار زیبای سونی Xperia Z Tablet چه چیز وجود دارد؟
تبلیغات

اکسپریا تبلت Z، اولین تبلت سونی است که توسط بخش موبایل این شرکت طراحی شده و از این رو شباهت زیادی به تلفن اکسپریا Z دارد. این تبلت بسیار سبک، باریک و خوش ساخت است و از طراحی ساده، یکپارچه و جذابی بهره می‌برد. ما در زومیت شانس کار کردن با این تبلت سونی را یافته‌ایم و پیش از بررسی عمیق آن، ابتدا جعبه گشایی این تبلت را برایتان آماده کرده ایم.

تبلت سونی Tablet Z مجهز به صفحه نمایش 10.1 اینچ از نوع LCD و با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل است و از فناوری‌های OptiContrast Panel و  Bravia 2 این شرکت برای بهبود کیفیت تصویر بهره می‌برد. این تبلت مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon S4 Pro با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت، 2 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، NFC و درگاه SD Card برای افزایش حافظه ذخیره سازی است.

اکسپریا تبلت Z سونی همچون دیگر محصولات سری Z این شرکت، ضد آب و ضد گرد غبار است. سونی برخلاف اغلب تولیدکنندگان تبلت، توجه خاصی را به دوربین داشته و از یک سنسور 8 مگاپیکسلی Exmor R در آن بهره برده است.

جالب است بدانید که تمام این سخت افزار قدرتمند در دل یک تبلت با ضخامت 6.9 میلی‌‌متر جای گرفته‌اند که تنها 495 گرم وزن دارد.

اگر به این تبلت علاقمند شده‌اید حالا زمان آن فرا رسیده که ویدیو زومیت از آنباکسینگ Xperia Tablet Z را تماشا کنید:

برای مشاهده ویدیو در رزولوشن بالاتر به کانال یوتیوب زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات