لومیا 1020 چهارم مرداد ماه با قیمت 300 دلار برای اپراتور مخابراتی AT&T عرضه خواهد شد

پنج‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷
مطالعه 3 دقیقه
طی چند روز گذشته شایعات زیادی در مورد گوشی جدید لومیا 1020 نوکیا در سراسر وب پخش شده بود و همگی ما تقریبا می‌دانستیم که امروز و در کنفرانس معرفی این گوشی، چه اتفاقاتی خواهد افتاد. به هر حال، اکنون دیگر اخبار رسمی در مورد این گوشی منتشر شده و نوکیا بالاخره تلفن قدرتمند و خاص خود را با نام لومیا 1020 معرفی کرده است.
تبلیغات

نوکیا و AT&T بالاخره برای عرضه آخرین پرچمدار از خانواده لومیا به توافق رسیدند. این پرچمدار جدید نوکیا دارای دوربین 41 مگاپیکسل با تکنولوژی پیور-ویو 2 می‌باشد. نوکیا ادعا می‌کند که سنسور تصویری موجود در این گوشی، بزرگترین سنسور در بین تمامی گوشی‌های هوشمند دنیا است.

لومیا 1020 مجهز به صفحه نمایش 4.5 اینچ با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل با نسبت تصویری 16 به 9 از نوع AMOLED PureMotion HD+، محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 3 و فناوری قابلیت کار با استفاده از دستکش می‌باشد.

nokia lumia 1020

تصاویر از فاصله نزدیک این گوشی مشخص می‌کنند که لومیا 1020 مجهز به 6 قطعه لنز ویژه کارل زایس، شاتر دستی، فلاش زنون برای سطوح مختلف نوری و نسل دوم لرزش‌گیر اپتیکال می‌باشد. در بخش نرم‌افزار، با استفاده از اپلیکیشن Nokia Pro Camera میتوانید فلاش، فوکوس، ISO، تعادل رنگ سفید، سرعت شاتر و Exposure را به صورت دستی، درست همانند دوربین‌های عکاسی رایج، تنظیم نمایید.

در بخش ویدئو، این قابلیت وجود دارد تا ویدئوهایی با کیفیت 1080p با نرخ فریم 30 عدد در هر ثانیه با بزرگنمایی 4 برابر (6 برابر در کیفیت 720p) تهیه نمایید. میکروفون‌های تعبیه شده بر روی این گوشی نیز صداهایی با کیفیت بالا ضبط می‌کنند و در هنگام پخش، حتی در با صدای زیاد، هیچ مشکلی از لحاظ کیفیت صدا وجود نخواهد داشت. همچنین با استفاده از اپلیکیشن دوربین نوکیا، می‌توانید تصاویر و ویدئو‌های ضبط شده را به طور کامل ویرایش نمایید.

لومیا 1020 نوکیا

این گوشی جدید به همراه یک مچ‌بند مخصوص برای سهولت در عکس و فیلم‌برداری ارائه خواهد شد. چنانچه به امکانات بیشتری احتیاج دارید، می‌توانید گریپ مخصوص این گوشی را نیز تهیه نمایید. استفاده از گریپ باعث خواهد شد تا هنگامی که با این گوشی کار می‌کنید، احساس کنید که در حال کار کردن با یک دوربین حرفه ای هستید.

برای به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای خود نیز، می‌توانید از قابلیت مخصوص این گوشی در ضبط تصاویر 5 مگاپیکسل بهره ببرید.

همانطور که در عنوان این مطلب نیز خواندید، این گوشی، روز جمعه چهارم مردادماه امسال برای اپراتور مخابراتی AT&T و با قیمت 300 دلار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات